کد خبر : 1910
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱:۰۷

حوزه های علمیه و هجمه دشمنان

حوزه های علمیه و هجمه دشمنان

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: با توجه به دغدغه مندی حوزه های علمیه برای حفظ و دوام انقلاب اسلامی، برای حرکت در مسیر توسعه تفکر انقلابی و دینی باید وصل به این مراکز دینی باشیم. به گزارش ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز پنجشنبه در

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: با توجه به دغدغه مندی حوزه های علمیه برای حفظ و دوام انقلاب اسلامی، برای حرکت در مسیر توسعه تفکر انقلابی و دینی باید وصل به این مراکز دینی باشیم.

به گزارش ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه های علمیه مازندران در مجتمع اهل بیت (ع) ساری با گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز ایران اسلامی به ویژه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دیار علویان از جمله شهدای روحانی این خطه از شمال کشور افزود: به فرموده امامین انقلاب محکم ترین پایگاه اسلام حوزه های علمیه هستند و با وجود این حوزه ها اسلام زنده نگه داشته شده و اگر روحانیت نبود از اسلام اصیل خبری نبود.

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه محل تولید فکر و اندیشه و مسوول حفظ دین مردم هستند، اظهارداشت: انقلاب اسلامی که یک نعمت الهی است از وجود حوزه علمیه و برخاسته از اندیشه امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت است.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متاثر از عاشوراست، یادآور شد: حوزه های علمیه مورد هجمه دشمنان قرار دارند، چرا که دشمن دریافت کرده که روحانیت و حوزه نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه همگان باید برای تقویت نقاط قوت نظام تلاش کنند، از اعلام آمادگی استانداری مازندران و بویژه حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی برای تقویت حوزه های علمیه استان خبر داد.

وی با اشاره به جذب و نگهداری طلبه در حوزه های علمیه تصریح کرد: تلاش داریم برای پویایی حوزه های علمیه در کنار این پایگاه علمی و دینی باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.