کد خبر : 1464
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۱۸

توزیع روزانه ۳۲۰ تن مرغ در مازندران

توزیع روزانه ۳۲۰ تن مرغ در مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: روزانه ۳۲۰ تا ۳۵۰ تن مرغ در استان مازندران تامین و توزیع می‌شود. به گزارش ایسنا، سید محمد جعفری امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با بیان اینکه روزانه باید ۴۵۰ تن مرغ زنده و کشتار به

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: روزانه ۳۲۰ تا ۳۵۰ تن مرغ در استان مازندران تامین و توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید محمد جعفری امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با بیان اینکه روزانه باید ۴۵۰ تن مرغ زنده و کشتار به میدان بهمن ارسال کنیم که مازندران فراتر از سهم‌بری خود اقدام می‌کند، گفت: روزانه ۳۲۰ تا ۳۵۰ تن مرغ در استان مازندران تامین و توزیع می شود.

وی با اعلام اینکه کشتارگاه ها و فروشگاه های طیور متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی و جریمه می‌شوند، ادامه داد: تامین نهاده های دامی در حال انجام است تا به موقع خرید و حمل و در اختیار مرغداران و دامداران قرار گیرد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران افزود: ذخیره سازی مرغ برای شب عید و ماه مبارک رمضان باید به صورت جدی انجام شود تا ذخیره مطمئن مرغ را داشته باشیم.جعفری با بیان اینکه امکان ذخیره سازی روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن مرغ در استان وجود دارد، ادامه داد: وضعیت توزیع نهاده ها به مرغداران و دامداران در سال های گذشته مورد بررسی قرار خواهد گرفت.وی اظهار کرد: وضعیت قطعه‌بندی غیرمجاز مرغ‌ها بررسی و گزارشی از آن به جلسه قرارگاه امنیت غذایی ارائه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.