کد خبر : 3012
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

استاندار مازندران در جمع ایتام کمیته امداد خمینی (ره)

استاندار مازندران در جمع ایتام کمیته امداد خمینی (ره)

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران در سالروز میلاد خجسته مولی علی (ع)، پدر همه یتیمان و گرامیداشت مقام پدر با حضور در جمع ایتام کمیته امداد خمینی (ره) مازندران، با این عزیزان ناهار خورد و هدایایی را به آنان اهداء کرد. استاندار مازندارن در این روز، همچنین

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران در سالروز میلاد خجسته مولی علی (ع)، پدر همه یتیمان و گرامیداشت مقام پدر با حضور در جمع ایتام کمیته امداد خمینی (ره) مازندران، با این عزیزان ناهار خورد و هدایایی را به آنان اهداء کرد.

استاندار مازندارن در این روز، همچنین ضمن دلجویی از ایتام، لحظاتی با آنان گفتگو کرد و از شرایط این عزیزان جویا شد.

حسینی پور که با حضور در منزل شهید خانزاده، با نرگس خانم، فرزند و یادگار و خانواده این شهید والامقام گذراند و بجای پدر این عزیز، برایش هدیه برد و از نرگس خانم هدیه دریافت کرد، در کنار ایتام حاضر شد و با نشستن بر سفره ناهار این عزیزان، لبخند پدرانه اش را تقدیم آنان کرد.

استاندار مازندران در جمع ایتام

استاندار از همه مدیران خواست تا هیچگاه این عزیزان را از یاد نبرند و در تمامی روزها و لحظات به فکر این غنچه های زیبا باشند و به آن ها سربزنند و از حال آنان و مسائل و مشکلات آن ها جویا شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.