کد خبر : 2264
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲:۰۷

کنسرت مشترک گروه وزیری و وحید تاج در ساری

کنسرت مشترک گروه وزیری و وحید تاج در ساری

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) کنسرت مشترک گروه موسیقی «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت و وحید تاج خواننده موسیقی سنتی دی ماه در ساری برگزار می‌شود به گزارش روابط عمومی کنسرت، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار با اعلام این خبر اظهارداشت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) کنسرت مشترک گروه موسیقی «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت و وحید تاج خواننده موسیقی سنتی دی ماه در ساری برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی کنسرت، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار با اعلام این خبر اظهارداشت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است چهاردهم دی در سالن همایش‌های دنیای آرزو شهر ساری به روی صحنه برویم.

این نوازنده تار بیان کرد: در این کنسرت‌ها وحید تاج به عنوان خواننده حضور دارد و قرار است آثار من که در سال‌های اخیر کمتر اجرا شده برای مخاطبان اجرا شود.

ساکت افزود: بخش اول این کنسرت‌ها به تکنوازی سه تار اختصاص دارد و در بخش دوم اعضای گروه وزیری به اجرای برنامه می‌پردازند. همچنین عنوان بعضی از قطعات دریا، هامون، گل‌های افسرده، یادگار خون سرو و… است.

این آهنگساز بیان کرد: در این کنسرت‌ها از سازهای تار، تارباس، دف، تنبک، ویولن، کمانچه، فلوت، قانون، نی و… استفاده می‌شود.

سرپرست گروه وزیری اظهارداشت: سینا جهان آبادی، پاشا هنجنی، پویا شجاعی، مونیکا لران، مرجان مهربان، ارغوان منتظری، نگار اعزازی، نجمه صغیر، سالار زمانیان، سیاوش ساکت، کیارش ساکت، مهدی غلامی، علی محمدی، فرنوش باقری و طناز اسداللهی از اعضا و نوازندگان گروه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.