کد خبر : 720
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

گلایه قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان: توجهی به من نمی‌شود

گلایه قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان: توجهی به من نمی‌شود
دارنده ۲ مدال طلای پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان گفت: از معدود ورزشکاران المپیکی قائمشهر هستم اما توجهی به من نمی‌شود. برای موفقیت در رده سنی بزرگسالان به حمایت همه جانبه مسوولان شهرستان نیاز دارم.

سایت دکتر احمد مظفری : دارنده ۲ مدال طلای پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان گفت: از معدود ورزشکاران المپیکی قائمشهر هستم اما توجهی به من نمی‌شود. برای موفقیت در رده سنی بزرگسالان به حمایت همه جانبه مسوولان شهرستان نیاز دارم.

به گزارش ایرنا، علیرضا یوسفی روز یکشنبه پس از بازگشت به ایران اظهار داشت: خداروشکر می‌کنم که توانستم در مکزیک مدال طلا را کسب کنیم. شما خودتان شاهد بودید که در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در کره‌جنوبی عضله آرنجم زیر وزنه پاره شد و آسیب دیدگی سنگینی داشتم اما خداروشکر با توجه به روند درمانی، توانستم خودم را به این مسابقات برسانم و مدال طلا بگیرم.

وی افزود: البته می‌دانم به نسبت رکوردهای خودم وزنه‌های کمتری زدم اما چون آخرین مسابقه من در رده سنی جوانان بود تلاش کردم وزنه‌های قابل قبولی را به ثبت برسانم. شرایط دستم خوب است و قرار است آرنجم را پی آر پی کنم تا زیر وزنه‌های سنگین‌تر مشکلی نداشته باشم. در مکزیک خیلی من را اذیتم کردند. روز مسابقه اجازه ندادند آرنجم را فیکس کنم و حتی به تی‌شرتی که پوشیده بودم ایراد گرفتند. نمی‌دانم با من مشکل داشتند یا با بقیه هم همین مسائل را داشتند.

یوسفی تصریح کرد : در مورد رکوردهای یک‌ضربم با سرمربی تیم ملی بزرگسالان (نواب نصیرشلال) صحبت کردم و برنامه‌هایی داریم که با بدنسازی و یکسری اصلاحات تکنیکی هماهنگی بین عصب و عضله را بالا ببرم تا رکوردهایم را بهبود بخشم.

وزنه‌بردار ملی‌پوش گفت: همیشه به یاد اساتید خودم (قاسم و فریدون غزالیان از مربیان سازنده استان مازندران در قائمشهر) هستم که متاسفانه هر دو مربی به رحمت خدا رفتند. امیدوارم با همین مدال‌ها توانسته باشم روح هر دو عزیز را شاد کرده باشم. از معدود ورزشکاران المپیکی در شهرستان قائمشهر هستم اما با این وجود آنچنان که باید توجهی به من نمی‌شود. برنامه من برای حضور در رده سنی بزرگسالان است و در این راه نیاز به حمایت همه جانبه مسوولان شهرستان دارم.شط

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.