کد خبر : 3257
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۵۶

پیشرفت ۸۱ درصدی پروژه راه دسترسی بندر نوشهر

پیشرفت ۸۱ درصدی پروژه راه دسترسی بندر نوشهر

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به اتمام راه دسترسی بندر نوشهر تا شهریور ۱۴۰۳ گفت: در حال حاضر این پروژه ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مجموع با تملک اراضی، ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است. سعید کیاکجوری امشب در نشست خبری با خبرنگاران انجمن صنفی

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به اتمام راه دسترسی بندر نوشهر تا شهریور ۱۴۰۳ گفت: در حال حاضر این پروژه ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مجموع با تملک اراضی، ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

سعید کیاکجوری امشب در نشست خبری با خبرنگاران انجمن صنفی غرب مازندران واقع در دفتر چالوس با بیان اینکه در حال حاضر روند تخلیه و بارگیری در بندر نوشهر روبه افزایش است، اظهار کرد: امسال ۹۴۵ هزار و ۴۵۲ تن تخلیه بارگیری صورت گرفت که ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی از افزایش ۵۲ درصدی ورودی کشتی ها به بندر نوشهر اشاره کرد و گفت: پارسال در مجموع ۲۰۵ فروند کشتی وارد بندر نوشهر شد در حالیکه امسال تا امروز ۳۱۱ کشتی وارد بندر شده است.

وی تصریح کرد: میزان سنجش فعالیت بنادر به تعداد کشتی ها و میزان تخلیه بارگیری است که با توجه به افزایش هر دو مورد نشان دهنده رشد فعالیت بندر نوشهر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران ادامه داد: طی چند روز گذشته هشت فروند کشتی به صورت همزمان در حوضچه بندر نوشهر پهلو گرفتند در حالیکه ظرفیت بندر نوشهر پنج فروند است و در برخی اسکله‌ها کشتی‌ها به صورت دوبل توقف کردند تا معطل نشوند.

کیاکجوری به راه دسترسی بندر نوشهر اشاره کرد و گفت: این پروژه ملی به دلیل برخی مشکلات به مدت یک سال و نیم متوقف بود اما از حدود دو ماه قبل مجددا کارگاه فعال شده است.

وی از اتمام و بهره برداری از راه دسترسی بندر نوشهر تا شهریور ۱۴۰۳ خبر داد و یادآور شد: در حال‌حاضر این پروژه ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تملک اراضی ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران در ادامه به وضعیت کارخانه تجهیزات پزشکی در بندر نوشهر اشاره کرد و متذکر شد: این کارخانه با ۵۰۰ میلیارد تومان در سال قبل کلنگ زنی شد اما به دلیل نداشتن مجوز از وزارت بهداشت مسکوت ماند و منتظر دریافت مجوز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.