کد خبر : 833
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

شناسایی ۱۱۹۶ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران

شناسایی ۱۱۹۶ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: نرخ تورم در مازندران روند کاهشی داشته است. به گزارش روابط عمومی اقتصاد و دارایی مازندران، سید اسماعیل هاشمی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری مازندران که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲

سایت دکتر احمد مظفری : مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: نرخ تورم در مازندران روند کاهشی داشته است.

به گزارش روابط عمومی اقتصاد و دارایی مازندران، سید اسماعیل هاشمی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری مازندران که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ نرخ تورم در مازندران از میانگین کشوری پایین‌تر آمده است، اظهار کرد: از ابتدای فروردین سال جاری، نرخ تورم در مازندران روند نزولی داشت و میانگین شاخص تورم امسال در مازندران کاهش یافت به طوری که در آبان ۱۴۰۲ رتبه ۵ کشور را به خود اختصاص دادیم.

وی با اعلام اینکه تورم نقطه به نقطه و نرخ تورم کلی سال جاری در مازندران سیر نزولی داشته است، افزود: این امر نشان می‌دهد که سیاست‌های اقتصادی دولت در استان نتایج خود را نشان داده و ثبات نرخ ارز و دیپلماسی اقتصادی و تعامل با همسایگان موثر واقع شده است.

هاشمی با بیان اینکه امسال در مازندران شاهد به ثمر نشستن آثار کنترل نقدینگی و اضافه برداشت بانک‌ها بودیم به آمار سرمایه‌گذاری خارجی در استان اشاره کرد و گفت: امسال ۹ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان مازندران صادر شده است که در مجموع در دو سال ونیم گذشته، ۱۵ مجوز سرمایه‌گذاری در این استان صادر شده و براساس آمار ۴۱ درصد از کل مجوزهای صادره سرمایه‌گذاری خارجی مازندران در دولت سیزدهم و از لحاظ ارزشی ۳۵.۳ درصد در این دولت رخ داده است.

وی یادآور شد: ۱۱۹۶ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران احصاء شده و در بحث تبصره ۱۸ رتبه دوم با پرداخت ۲۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات در این استان محقق شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.