کد خبر : 2967
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۳۲

شلیک تفنگ شکاری و مرگ پسر ۶ ساله در فریدونکنار

شلیک تفنگ شکاری و مرگ پسر ۶ ساله در فریدونکنار

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) پزشکی قانونی مازندران مرگ پسر ۶ ساله در یکی از روستاهای شهرستان فریدونکنار را در اثر شلیک سهوی تفنگ شکاری تایید کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی خاطرنشان کرد: طبق گزارش اعلام شده ،شلیک تفنگ شکاری دولول توسط پسر هم‌ بازی ۱۰ ساله اش

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) پزشکی قانونی مازندران مرگ پسر ۶ ساله در یکی از روستاهای شهرستان فریدونکنار را در اثر شلیک سهوی تفنگ شکاری تایید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی خاطرنشان کرد: طبق گزارش اعلام شده ،شلیک تفنگ شکاری دولول توسط پسر هم‌ بازی ۱۰ ساله اش رخ داد که به جمجمه پسر ۶ ساله اثابت کرد.

در بسیاری از مواقع یک بی‌احتیاطی در نگهداری سلاح و سهل انگاری باعث وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیری شده و خانواده هایی را برای همیشه داغدار می‌کند.

بر اساس برآوردهای غیر رسمی حدود یکصد هزار شکارچی در فصل شکار در استان مازندران فعال می شوند که فعالیت ۸۰ درصد آنان غیرمجاز است.

بنابراین این گزارش، انتظار می‌رود کارشناسان نظامی و انتظامی ضمن آموزش لازم برای افرادی که اسلحه شکاری تحویل می گیرند، افراد باید نهایت دقت را در نگهداری اسلحه داشته باشند و اسلحه را از دسترس کودکان دور نگه دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.