کد خبر : 1572
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

رهایی مادری از قصاص در آمل

رهایی مادری از قصاص در آمل

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) مادری در آمل با گذشت فرزندش از قصاص رهایی یافترییس زندان شهرستان آمل گفت: مادری که به همراه یک پسرش مرتکب قتل پدر خانواده شده بود، پس از هفت سال تحمل کیفر در آغوش فرزندش حکم آزادی گرفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های استان مازندران،

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) مادری در آمل با گذشت فرزندش از قصاص رهایی یافت
رییس زندان شهرستان آمل گفت: مادری که به همراه یک پسرش مرتکب قتل پدر خانواده شده بود، پس از هفت سال تحمل کیفر در آغوش فرزندش حکم آزادی گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های استان مازندران، ‌عباس شعبانپو روز چهارشنبه افزود: ۲ زندانی شهرستان آمل که به قصاص نفس محکوم شده بودند، با پیگیری‌های اعضای شورای صلحی، حل‌ اختلاف زندان و مددکاران اجتماعی با گذشت شاکی از دار مجازات رهایی پیدا کردند.

وی ادامه داد: مادر و پسری که مرتکب قتل پدر خانواده شدند حدود هفت سال در زندان آمل تحمل حبس کردند و برابر احکام صادره از مراجع ذی‌صلاح قضایی به قصاص نفس محکوم شدند.

رییس زندان شهرستان آمل افزود:با تعامل مراجع قضایی و پیگیری‌های اعضای شورای صلحی و حل‌اختلاف زندان آمل از طریق تماس‌های تلفنی مکرر و دعوت اولیای دم به زندان، زمینه اخذ رضایت شاکی فراهم شد و مادر در آغوش فرزندش حکم آزادی گرفت و مادر و پسر محکوم به قتل از قصاص نفس رهایی و عمری دوباره از خدا گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.