کد خبر : 1971
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۰:۲۵

راه اندازی مجمع خیران ورزش در شهرستان های مازندران

راه اندازی مجمع خیران ورزش در شهرستان های مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) مدیرکل ورزش و جوانان مازندران راه اندازی مجمع خیران ورزش را برای اجرای طرح ها در شهرستان های استان لازم دانست. به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی شامگاه شنبه در شورای اداری ورزش مستی قدرت، خود رأی بودن، تمایل به چاپلوسی، احساس ناراحتی از حقایق، تصمیمات خلق الساعه،

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) مدیرکل ورزش و جوانان مازندران راه اندازی مجمع خیران ورزش را برای اجرای طرح ها در شهرستان های استان لازم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی شامگاه شنبه در شورای اداری ورزش مستی قدرت، خود رأی بودن، تمایل به چاپلوسی، احساس ناراحتی از حقایق، تصمیمات خلق الساعه، میل به تشریفات، عدم رعایت شئونات و مال اندوزی را از آفت‌های مدیریت بیان کرد.

وی راه اندازی کمیته استانی رفاه کارکنان را با هدف کمک به معیشت و رفاه همکاران را ضروری دانست و گفت: با کمک جوانان داوطلب می‌توان بسیاری از برنامه‌ها و رویدادهای حوزه ورزش و جوانان را با کیفیت خوب اجرا کرد.

رجبی با تاکید بر برنامه محوری در حوزه ورزش و جوانان افزود: رؤسای ادارات شهرستان با تلاش و پشتکار، جایگاه ورزش و حوزه جوانان شهرستان را ارتقا دهند.

مدیرکل ورزش و چوانان مازندران با اظهار اینکه خوشحالی خداوند، مردم و افزایش سرمایه اجتماعی هدف مهم ماست، افزود: در مدیریت، قوانین را به درستی انجام دهیم، تصمیم صحیح بگیریم و بروی پروژه‌ها نظارت دقیق صورت گیرد.

وی خواستار راه اندازی مجمع خیران ورزش در همه شهرستان‌ها شد و تحقق آن را برای اجرای طرح‌ها مهم برشمرد.

وی افزود: بازرسی‌ها از ادارات شهرستان‌ها بر اساس عملکرد و مستندات به زودی آغاز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.