کد خبر : 2315
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

درباره طرح توانمندسازی بانوان مناطق محروم مازندران

درباره طرح توانمندسازی بانوان مناطق محروم مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان این که، توانمندسازی بانوان مناطق محروم مازندران در دست اجرا است، از برگزاری جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه در سه روستای این استان خبر داد. علی باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان این که، توانمندسازی بانوان مناطق محروم مازندران در دست اجرا است، از برگزاری جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه در سه روستای این استان خبر داد.

علی باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه به همکاری شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران بر مبنای ارائه خدمات جهادی در مناطق محروم و روستاهای این استان از امروز یکشنبه دهم دیماه آغاز و به مدت سه روز نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره جهادی سه روزه خدماتی از جمله شامل درمانی و غربالگری، دوره آموزشی مهارت های زندگی، مهارت آموزی، خدمات مشاوره ای، روانشناسی، مددکاری، بیمه ای و مشاوره شغلی به روستائیان ارائه می شود.

مدیرکل تعاون مازندران بیان کرد: روستاهای پوستکلا از بابل امروز ۱۰ دی ماه، لاکتراشان نکا ۱۱ دیماه و سنگ نیشت سوادکوه ۱۲ دیماه بعنوان روستاهای میزبان در این دوره از جشنواره انتخابات شدند و از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ بعداز ظهر به مردم روستایی با اولویت زنان، خدمات جهادی ارایه می دهند.

وی افزود: حوزه اجتماعی، امور بانوان و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با همراهی و همکاری ادارات کل آموزش فنی و حرفه، بهزیستی، تامین اجتماعی و بیمه درمان و بیمه روستایی در برگزاری این جشنواره جهادی مشارکت دارند.

از مجموع ۱۴ هزار و ۶۳۰ تعاونی تشکیل شده در مازندران، هفت هزار و ۸۰۶ تعاونی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، خدماتی، تولیدی، توزیعی، مسکن و عمران در مازندران مشغول فعالیت هستند و بقیه غیرفعال و راکد هستند.

تعداد اعضای تعاونی‌های فعال استان ۱۲۲ هزار و ۴۰۳ نفر است که در مقایسه با سایر شرکت‌ها، بخش خدمات با ۲ هزار و ۶۹۶، کشاورزی با ۲ هزار و ۱۶۲ و بخش صنعت نیز با یکهزار و ۳۹۷، مسکن با ۳۵۵، تامین نیاز مصرف کنندگان با ۱۹۱ و تامین نیاز تولید کنندگان با با ۱۵۲ شرکت، بیشترین تعداد تعاونی‌های فعال و ثبت شده را در مازندران تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.