کد خبر : 2863
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۳:۰۴

تحقق ۱۱۰ درصدی تعهد اشتغال امسال مازندران

تحقق ۱۱۰ درصدی تعهد اشتغال امسال مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، میزان تعهد اشتغال امسال در مازندران را ۴۸ هزار و ۹۹۰ شغل ذکرکرد و گفت که تعهد اشتغال این استان در سالجاری تاکنون ۱۱۰ درصد محقق شده است. ‎ علی باقری در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، میزان تعهد اشتغال امسال در مازندران را ۴۸ هزار و ۹۹۰ شغل ذکرکرد و گفت که تعهد اشتغال این استان در سالجاری تاکنون ۱۱۰ درصد محقق شده است. ‎

علی باقری در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که در سالن جلسات بانک رفاه مازندران برگزار شد، با اشاره به اهمیت رسانه و اطلاع‌رسانی، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی اقدامات شاخص را به روابط عمومی و رسانه ها اعلام کنند تا مردم از خدمات صورت گرفته دولت مطلع شوند.

وی با بیان اینکه مازندران به لحاظ میزان اشتغال ایجاد شده در سالجاری از استان‌های برتر کشور معرفی شده است، از پایش و صحت‌سنجی اشتغال در استان خبر داد و تصریح کرد: اطلاعات حوزه اشتغال باید در سامانه رصد به درستی وارد شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، میزان اعتبارات در نظر گرفته شده برای پرداخت تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی در سالجاری را یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال ذکرکرد و افزود: با توجه عمکرد مطلوب استان در جذب، این میزان به یکهزار و ۵۴۰ میلیارد افزایش یافته است.

باقری از صدور حدود هشت هزار مجوز مشاغل خانگی در طی امسال در مازندران خبر داد و افزود: مازندران در حوزه تحقق اشتغال و اعتبارات مشاغل خانگی از استان‌های برتر کشور است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد تبیین در بخش های مختلف به ویژه حوزه اشتغال باید مورد توجه ویژه مدیران و کارکنان قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بر لزوم توجه ویژه دستگاه های اجرایی ذیربط و بانک‌ها به توسعه بخش تعاون تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.