کد خبر : 2786
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

بهره برداری خط تولید جدید یک واحد بافندگی در قائمشهر

بهره برداری خط تولید جدید یک واحد بافندگی در قائمشهر

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) خط تولید جدید برای بافندگی فرش مازندران واقع در قائمشهر که تمامی مراحل کار آن به صورت هوشمند انجام می شود، امروز پنجشنبه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به بهره برداری رسید. ‎ در ادامه سفر یک روزه داوود منظور، معاون رییس

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) خط تولید جدید برای بافندگی فرش مازندران واقع در قائمشهر که تمامی مراحل کار آن به صورت هوشمند انجام می شود، امروز پنجشنبه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به بهره برداری رسید. ‎

در ادامه سفر یک روزه داوود منظور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان مازندران وی ضمن بازدید از شرکت فرش ساوین به عنوان نخستین تولید کننده فرش ماشینی در ۳۰ رنگ و ۶۰ رنگ و صادرکننده به قاره های مختلف جهان است خط بافندگی تمام مکانیزه این شرکت را افتتاح کرد.

شرکت فرش ساوین اولین تولید کننده فرش ماشینی ۳۰ رنگ و ۶۰ رنگ و صادرکننده پنج قاره جهان با نیروهای متخصص و بهره گیری از تکنولوژی برتر و ماشین آلات روز دنیا انواع فرش ماشینی را جهت سلیقه های گوناگون تولید می کند.

شرکت فرش ساوین
شرکت فرش ساوین

ساوین در گذشته با نام فرش مازندران فعالیت می کرد و هم اکنون حدود ۵۰۰ نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند، همچنین کارخانه ساوین در جاده ساری، قائمشهر واقع شده است.

این مجموعه همگام با پیشگامان صنعت فرش ماشینی در جهان جهت رضایت خاطر مشتریان سعی کرده محصولی مطابق با استانداردهای جهانی تولید و عرضه نماید از اینرو کلیه محصولات فرش ساوین دارای نشان ملی استاندارد ایران و گواهی نامه های بین المللی مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۸ و استاندارد کیفی BELCORO آلمان و نشان تعالی کیفیت بوده و عضو شبکه جهانی کیفیت IQNET نیز هست.

محصولات فرش ساوین تحت عنوان چند کلکسیون معروف در بازار ایران عرضه می شود که از آن جمله می توان به پارس، پارس ۲، گنجینه، زرین ۲، کرمان، آبگینه، ماهور، شنل، گبه، گلستان، سیلور، پازیریک، صدف، ساوین متال، پتینه، پتینه ۲، ساوین مد، مدرن و کودک اشاره نمود که هر کدام از آنها قیمت و مشخصات ویژه خود را دارا می باشند.

مرداد ۱۳۹۹ نیز طرح توسعه فرش ساوین افتتاح شد ‌در آنزمان برای فاز جدید این واحد تولیدی ۱۶ میلیون یورو و بدون گرفتن تسهیلات برای خرید ماشین آلات هزینه شد. میزان تولید کارخانه ریسندگی روزانه ۱۵ تن اعلام شد و در فاز جدید واحد تولیدی فرش ساوین ۲۴۰ نفر مشغول به فعالیت شدند. شرکت فرش ساوین حدود ۳۰سال است که در صنعت فرش ایران فعالیت می کند.

شرکت فرش ساوین
شرکت فرش ساوین

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سفر به مازندران سد انحرافی “لشتو” رامسر را افتتاح و علاوه بر این از بیمارستان تخصصی امام خمینی (ره) تنکابن بازدید کرد.

بازدید از کنارگذر شهرستان عباس آباد واقع در غرب مازندران و افتتاح گام اول پارک موزه دفاع مقدس در ساری از دیگر برنامه های سفر داوود منظور به مازندران بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.