کد خبر : 2989
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

بازدید استاندار از منطقه آسیب شهید رجایی ایزدشهر

بازدید استاندار از منطقه آسیب شهید رجایی ایزدشهر
حسینی پور: برای تحول در ارائه خدمات عمومی و برخورداری مردم منطقه آسیب شهید رجایی برنامه ریزی کردیم

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در این بازدید با اشاره به قدمت ۵۰ ساله این منطقه، افزود: متاسفانه بدلیل عدم توجه به برخی قوانین و مقررات؛ این منطقه در شمار مناطق کم برخوردار و آسیب قرار گرفت که برای تحول در ارائه خدمات عمومی و برخورداری مردم منطقه آسیب شهید رجایی برنامه ریزی کردیم. ‎

استاندار با تاکید بر این که این منطقه در اسرع وقت باید در دایره خدمات شهری و اجتماعی قرار گیرد و مردم از خدمات لازم و مورد نیاز برخوردار شوند، تصریح کرد: البته این اقدام در وهله نخست به همکاری و تعامل مردم ساکن در این منطقه بستگی دارد تا با یک برنامه ریزی صحیح کمبودها جبران شود.

وی به مشکل مسکن در اولویت مشکلات این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: باید سازوکاری برای ایجاد مسکن مناسب برای خانوارها در این منطقه در نظر گرفته شود.

استاندار به ساخت و ساز در حرایم رودخانه در پایین ترین سطح ایمنی، فقدان بهداشت و درمان، زباله و فقدان آموزش برای کودکان از دیگر معضلات زندگی در این منطقه نام برد و اظهار داشت: خدمات عمومی نظیر برق، آب و گاز از دیگر مشکلات این منطقه است که اکثر خانواده ها از آن برخوردار نیستند که باید با کمک همه دستگاه ها برای آن ها تدبیر شود.

حسینی پور با بیان این که امروز تصمیم گرفته شد تا شهرداری برای ارائه خدمات شهری و لازم برای ساکنین این منطقه اقدام نماید، گفت: همچنین برای مسکن مردم این منطقه که فاقد مسکن هستند، برنامه داریم و در تلاشیم تا دولت با کمک خیرین برای مسکن کسانی که فاقد شرایط مالی مناسب هستند، اقدام کند.

استاندار با بیان این که در اقدامی مبتکرانه؛ ۱۳ جوان از ۱۳ کوچه این محله را به عنوان شهردار اینجا انتخاب می کنیم تا برای تحول در ارائه خدمات با شهرداری همکاری کنند، افزود: تسهیلاتی را نیز برای برخی مردم در نظر گرفتیم و برای اشتغال جوانان این منطقه نیز برنامه داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.