کد خبر : 564
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

افتتاح نمایشگاه خدمت و پیشرفت مازندران

افتتاح نمایشگاه خدمت و پیشرفت مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : همزمان با گرامیداشت هفته بسیج نمایشگاه خدمت و پیشرفت با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور چهارشنبه شب در محل پارک ولایت ساری گشایش یافت. به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه حدود ۴۰ غرفه انواع محصولات واحد های کوچک و خرد تولیدی و صنایع دستی در قالب اقتصاد مقاومتی

سایت دکتر احمد مظفری : همزمان با گرامیداشت هفته بسیج نمایشگاه خدمت و پیشرفت با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور چهارشنبه شب در محل پارک ولایت ساری گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه حدود ۴۰ غرفه انواع محصولات واحد های کوچک و خرد تولیدی و صنایع دستی در قالب اقتصاد مقاومتی در معرض نمایش و عرضه قرار گرفت.

همچنین در این نمایشگاه انواع محصولات کشاورزی که با روش های نوین در استان مازندران کشت و تولید می شود به نمایش گذاشته شده است.

تولید صنعتی و بهداشتی انواع ماکیان محلی از جمله اردک و مرغ های محلی، قارچ، بلدرچین، برنج محلی، ترشیجات و سبزیجات، گل و گیاه، کود های عالی و بیولوژیکی از جمله غرفه های اقتصادی مقاومتی در این نمایشگاه است.

بسیاری از غرفه های تولید محصولات کشاورزی با همکاری بسیج سازندگی مازندران با هدف تحقق بخشیدن به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی برپا شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در آیین افتتاح این نمایشگاه، تکمیل زنجیره ارزش و توانمندی مردم را مهمتر از تسهیلات دانست و گفت: صنایع تبدیلی و بازار رسانی محصولات تولیدی واحد های کوچک و خرد از اهمیت بالایی برای تداوم فعالیت برخوردار است.

سردار محمد زهرایی با بیان این که تولید کنندگان خرد نیاز به حمایت در بازار دارند، ادامه داد: حضور واحد های خرد و کوچک در نمایشگاه ها، مشق تولید کنندگان است.

وی با اشاره به این که سال گذشته چهار هزار نمایشگاه موقت برای تولید کنندگان خرد اقتصاد مقاومتی در کشور ایجاد شده است، بیان داشت: بسیج سازندگی با هدف حمایت بیشتر این واحدها در صدد ایجاد نمایشگاه دائمی در استان ها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.