کد خبر : 1402
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

استاندار مازندران و رتبه برتر پژوهش و نوآوری

استاندار مازندران و رتبه برتر پژوهش و نوآوری

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) استاندار مازندران در امر پژوهش و نوآوری در میان استانداران سراسر کشور به عنوان یکی از چهار استاندار برتر در این امر معرفی شد و توانست در این زمینه عنوان دار شود. به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، ‌ انتخاب استانداری مازندران به عنوان یکی از استانداری های

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) استاندار مازندران در امر پژوهش و نوآوری در میان استانداران سراسر کشور به عنوان یکی از چهار استاندار برتر در این امر معرفی شد و توانست در این زمینه عنوان دار شود.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، ‌ انتخاب استانداری مازندران به عنوان یکی از استانداری های برتر در حوزه پژوهش و نوآوری، براساس ارزیابی عملکرد این نهاد از سوی وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری تعیین شده است.

وزات کشور هر ساله براساس تفاهم نامه با و وزارتخانه علوم، ‌تحقیقات و فناوری اقدام به ارزیابی استانداری های سراسر کشور در حوزه پژوهش کرد، ‌ براساس ارزیابی های استانداری های مازندران، آذربایجان شرقی، ‌البرز و لرستان به عنوان استانداری های برتر در سال ۱۴۰۲ انتخاب شدند.

مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور طی نامه ای به استانداری مازندران خطاب به سید محمود حسینی پور استاندار و رییس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری مازندران کسب این عنوان را به استانداری این استان اعلام کرد.

براساس اعلام مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور مراسم هفته پژوهش با حضور وزرای کشور و علوم، ‌تحقیقات و فناوری برای تجلیل از استانداری های برتر در حوزه پژوهش در تهران برگزار می شود.
استانداری مازندران پارسال رتبه نخست پژوهش و نوآوری را در میان استانداری‌های سراسر کشور کسب کرد و در بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران از سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار برتر تجلیل شد.

انتخاب استانداری مازندران به عنوان رتبه نخست کشور در حوزه پژوهش و نوآوری، براساس ارزیابی عملکرد یکساله معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در حوزه پژوهش و ساماندهی اعتبارات پژوهشی از سوی وزارت کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.