کد خبر : 509
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

خسارت تگرگ به ۴۵ خانه روستایی مازندران

خسارت تگرگ به ۴۵ خانه روستایی مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به بارش تگرگ شب گذشت “سه‌شنبه” در اکثرمناطق استان گفت: این بارش ها منجر به تخریب وخسارت سقف ۴۵ واحد مسکونی روستاها شده است. حسینعلی محمدی شیرکلایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: منازل مسکونی در روستاهای مریج محله،

سایت دکتر احمد مظفری : مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به بارش تگرگ شب گذشت “سه‌شنبه” در اکثرمناطق استان گفت: این بارش ها منجر به تخریب وخسارت سقف ۴۵ واحد مسکونی روستاها شده است.

حسینعلی محمدی شیرکلایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: منازل مسکونی در روستاهای مریج محله، ‌گِل محله و کچپ سفلی شهرستان آمل و روستاهای بندپی شرقی و زیراب در این حادثه طبیعی خسارت دیدند.

وی ادامه داد :‌کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال بررسی میزان خسارت وارده ناشی از بارش تگرگ شب گذشته هستند تا پس از آن کمک های لازم در این زمینه انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اظهارداشت:‌خوشبختانه تگرگ موجب طغیان رودخانه های مازندران نشد و تنها در بخش هایی آبگرفتگی به صورت گذری را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد:‌ در حال حاضر آسمان مازندران صاف و آفتابی است و سامانه بارشی از این استان گذر کرده است.
طبق پیش‌بینی هواشناسی این سامانه بارشی از اواخر وقت دیشب از جو استان خارج خواهد شد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شرایط جوی مازندران پایدار و دمای هوا نیز افزایش محسوسی خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.