کد خبر : 3641
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲:۳۴

نتایج کامل انتخابات مجلس مازندران

نتایج کامل انتخابات مجلس مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) رئیس ستاد انتخابات مازندران، با بیان این که انتخابات در یک حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد، گفت: برای نخستین بار یک زن از مازندران به مجلس راه یافت و پنج نماینده مجلس یازدهم به مجلس دوازدهم راه یافتند. ‎ قاسم عزیززاده گرجی، رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت:

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) رئیس ستاد انتخابات مازندران، با بیان این که انتخابات در یک حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد، گفت: برای نخستین بار یک زن از مازندران به مجلس راه یافت و پنج نماینده مجلس یازدهم به مجلس دوازدهم راه یافتند. ‎

قاسم عزیززاده گرجی، رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دیروز همزمان با سراسر کشور در مازندران نیز برگزار شد.

به جز حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ که انتخابات به دور دوم کشیده شد، در هشت حوزه انتخابیه دیگر نمایندگان مشخص شدند.

در این هشت حوزه انتخابیه‌ که نتایج آرا تقریبا مشخص شده است، پنج نماینده مجلس یازدهم شامل غلامرضا شریعتی، علی بابایی کارنامی، علی‌اصغر باقرزاده، رضا حاجی‌پور و سید شمس‌الدین حسینی توانستند کرسی خود را در مجلس دوازدهم حفظ کنند.

با رأی مردم ساری و میاندورود برای نخستین بار یک زن مازندرانی راهی مجلس شد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با تقدیر از حضور مردم آگاه استان در خلق و آفرینش حماسه و مشارکت در انتخابات با اشاره به آخرین نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حوزه انتخابیه آمل رضا حاجی پور با ۲۸ هزار و ۴۱۵ رأی، در بابل حسن حسن نتاج با ۶۹ هزار و ۷۲ رأی و احمد فاطمی با ۴۰ هزار و ۹۳۸ رأی، در بابلسر و فریدونکنار علی اصغر باقرزاده با ۴۲ هزار و ۲۸۸ رأی، در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه غلامرضا شریعتی با ۳۸ هزار و هفت رأی، در حوزه تنکابن، رامسر و عباس آباد سید شمس‌الدین حسینی با ۴۵ هزار و ۳۹۸ رأی به عنوان منتخب مردم انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد عبدالوحید فیاضی با ۲۳ هزار و ۲۹۰ رأی، در حوزه نوشهر، چالوس و کلاردشت کامران پولادی با ۲۷ هزار و ۳۴۹ رأی، در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود عالیه زمانی با ۵۵ هزار و ۴۳۲ رأی و علی بابایی کارنامی با ۵۰ هزار و ۳۱۷ رأی منتخب مردم شدند.

عزیززاده گرجی افزود: در حوزه قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ، هیچ نامزدی موفق به کسب یک پنجم آرا نشد و آقایان عمران عباسی با ۲۶ هزار و ۷۸۹ رأی، مصطفی معلمی با ۲۲ هزار و ۶۱۵ رأی، کمال علیپور خنکداری با ۲۱ هزار و ۴۵۹ رای و علی کشوری با ۱۸ هزار و هشت رأی به مرحله دوم راه یافتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.