کد خبر : 3152
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۲۸

افتتاح ۲۲۰ طرح عمرانی در دهه فجر در ساری

افتتاح ۲۲۰ طرح عمرانی در دهه فجر در ساری

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) فرماندار ساری با اشاره به اینکه ۲۲۰ طرح عمرانی در ایام گرامیداشت دهه فجر امسال در ساری آماده افتتاح است، میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای اجرا و تکمیل این طرح‌ها را هشت هزار میلیارد ریال اعلام کرد. محمدعلی نوبخت روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ساری با اشاره به درپیش

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) فرماندار ساری با اشاره به اینکه ۲۲۰ طرح عمرانی در ایام گرامیداشت دهه فجر امسال در ساری آماده افتتاح است، میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای اجرا و تکمیل این طرح‌ها را هشت هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

محمدعلی نوبخت روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ساری با اشاره به درپیش بودن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر، افزود:‌ با هداف گرامیداشت این ایام‌الله بیش از ۲ هزار عنوان برنامه در سطح این شهرستان تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به تداوم خدمت رسانی آسفالت راه روستایی با الگوی جهادی دولت مردمی سیزدهم، اظهار داشت: در طی ۲ سال گذشته با کمک مردم و همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی، راه ارتباطی ۱۰۰ روستای شهرسان ساری آسفالت شده است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد:‌ ستادهای دهه فجر امسال پرصلابت‌تر و باشکوه تر از سال‌های گذشته در مجموعه‌های مختلف شهرستان، بخش‌ها و دهیاری‌ها، باید تمام اقدامات امیدبخش ۴۵ سال گذشته را در قالب کلیپ و عکس نوشته به اطلاع مردم برسانند.

محمدعلی نوبخت فرماندار ساری
محمدعلی نوبخت فرماندار ساری

رویکرد اصلی برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری

رییس شورای اداری شهرستان ساری با بیان اینکه رویکرد اصلی ما برگزاری انتخاباتی با شور و شعور همراه با مشارکت حداکثری و در جهت تحقق چهار کلید واژه رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت است، اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان ساری برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت بالا آمادگی کامل دارد.

نوبخت در ادامه با بیان اینکه ستون های اندیشه محوری در انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و عدالت است افزود: مشی ما در شهرستان ساری در جهت شرکت پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو است چراکه تکثر، تنوع دیدگاه‌ها و سلایق مختلف باعث افزایش وجه رقابتِ سالم و حضور بیشتر مردم در این عرصه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.