کد خبر : 298
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

نماینده ولی فقیه در مازندران

کسی حق قهرکردن و تحریم انتخابات را ندارد

کسی حق قهرکردن و تحریم انتخابات را ندارد
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت ایجاد زمینه های افزایش مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: کسی حق قهر کردن و تحریم انتخابات را ندارد.

سایت دکتر احمد مظفری : نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت ایجاد زمینه های افزایش مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: کسی حق قهر کردن و تحریم انتخابات را ندارد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با فرماندار ساری، معاونین و بخشداران، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س)، اظهار کرد: صبر، مقامات معنوی، پرستاری، قافله‌سالاری و مدیریت از ویژگی‌های حضرت زینب (س) است.

وی افزود: ماجرای غزه درخور فراموش نشدن، محکومیت، لعن و نفرین است و شهادت چند هزار زن و غیرنظامیان در هیچ مدل جنگی پذیرفته نیست و نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها قانون، وجدان و موارد دیگر سرشان نمی‌شود.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به برگزاری تجمع حمایت از مردم غزه، گفت: مردم ما در آزمون بزرگی که مایه آبرومندی نظام است یعنی همان انتخابات قرار دارند و نظام اسلامی در عین بها دادن به دین و ولایت الهی به افکار و آرای مردم هم اهمیت می‌دهد و در بعد از انقلاب، حدوداً هر سال یک انتخابات داشتیم که در هیچ جای دنیا چنین بستری از دموکراسی با این آزادی نمی‌بینید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انتخابات ما از داخل و خارج مورد اتهام ناجوانمردانه است، یادآور شد: کشورهای مدعی دموکراسی هم می‌دانند که انتخابات ما درست‌تر، آزادانه‌تر و کم نقص‌تر است و امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری باشیم و رقابت سالم جدی برقرار شود و مسئولان هم بتوانند سلامت و امنیت انتخابات را تأمین کنند.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات دردسرها و حرف و حدیث‌های خاص خودش را دارد، خواستار روشنگری و تشخیص ماوقع و درست و نادرست بودن آن توسط مسئولان حاضر با هدف روشن کردن افکار عمومی شد.

وی خاطرنشان کرد: کاندیدها از نظر سلامت در رفتار و تبلیغات متفاوت هستند و برخی‌ها حرکات خلاف شأن دارند و زیبنده انتخابات نیست و فرمانداران و بخشداران باید با دعوت و تذکر به کاندیدها از رفتارهای خلاف جلوگیری کنند.

آیت الله محمدی لائینی اعلام کرد: سلامت انتخابات از طرف مجریان و کاندیداها خیلی مهم است زیرا نگاه جامعه نباید نسبت به انتخابات نگاه منفی شود چراکه انتخابات سرمایه و نعمت بزرگ خداست‌.

امام جمعه ساری ادامه داد: هیچ کسی و جناحی حق ندارد با انتخابات قهر کرده و انتخابات را تحریم کند و باید کاری کنیم که زمینه‌های انگیزه و رغبت اجتماعی برای مشارکت افزایش پیدا کرده و فراهم شود.

منبع : خبرگزاری مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.