کد خبر : 2762
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

سفر منظور معاون رئیس‌جمهور به مازندران

سفر منظور معاون رئیس‌جمهور به مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران، ضمن اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم که دیدار با مردم و بازدید از مناطق محروم جهت آشنایی با مشکلات شان در اولویت قرار دارد، گفت: “داوود منظور” رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اتفاق هیات همراه فردا به استان

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران، ضمن اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم که دیدار با مردم و بازدید از مناطق محروم جهت آشنایی با مشکلات شان در اولویت قرار دارد، گفت: “داوود منظور” رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اتفاق هیات همراه فردا به استان مازندران سفر می‌کند.

فرج الله فتح‌الله‌پور امروز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در جریان این سفر معاون رئیس جمهوری به مازندران، افتتاح پروژه های عمرانی و بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد که پروژه های بیمارستانی در غرب استان افتتاح و بهره برداری می شود.

فتح الله پور افزود: پروژه های نیروگاهی و باغ موزه دفاع مقدس در مرکز استان به همراه واحدهای بخش خصوصی نیز افتتاح خواهد شد .

این مسئول یادآور شد: حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان و فعالین بخش خصوصی از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به مازندران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.