کد خبر : 2728
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰:۴۲

احداث ۱۹۷ پروژه مجتمع آبرسانی روستایی در مازندران

احداث ۱۹۷ پروژه مجتمع آبرسانی روستایی در مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir )مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: ۱۹۷ پروژه مجتمع آبرسانی روستایی با اعتبار ۱۵۹ میلیارد ریال در استان احداث می شود. به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از پایان عملیات آبرسانی به ۲۰ روستای فاقد آب در این استان از آغاز دولت

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir )مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: ۱۹۷ پروژه مجتمع آبرسانی روستایی با اعتبار ۱۵۹ میلیارد ریال در استان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از پایان عملیات آبرسانی به ۲۰ روستای فاقد آب در این استان از آغاز دولت سیزدهم تاکنون خبر داد و گفت: این روستاها در آغاز فعالیت دولت سیزدهم فاقد آب بهداشتی و تأسیسات آبرسانی بودند.

وی با اشاره به مجاهدت بی سابقه تلاشگران آبفای مازندران برای اجرای عملیات آبرسانی در مناطق روستایی دورافتاده و صعب العبور افزود: اجرای این طرح‌ها نشانه توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار است.

مدیرعامل آبفای مازندران خاطر نشان کرد: با تلاش نیروهای عملیاتی این شرکت، طی ۲ سال و شش ماه گذشته عملیات بهسازی تأسیسات آبرسانی درسطح ۲۰۰ روستای مازندران به پایان رسید که اقدامی بی‌سابقه در طول فعالیت این شرکت به شمار می‌رود.

برارزاده همچنین از عملیات احداث ۱۹۷ پروژه مجتمع آبرسانی روستایی در مازندران خبر داد وافزود: برای این مجتمع‌ها که تأمین آب ۷۶۷ روستای استان را برعهده دارند، ۱۵۹ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات لوله گذاری، خط انتقال و شبکه‌های توزیع آب به طول ۵۴ کیلومتر در این مناطق درحال اجراست، تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست تحولی دولت سیزدهم، روند خدمت رسانی در شرکت آب و فاضلاب مازندران بی وقفه تداوم دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.