کد خبر : 265
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

راهپیمایی با شکوه مازنی ها در حمایت از مردم غزه

راهپیمایی با شکوه مازنی ها در حمایت از مردم غزه

سایت دکتر احمد مظفری : رمردم ساری امروز شنبه ۲۷ آبان با حضور پرشور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه بار دیگر نشان دادند که همچنان پای عهد خود با نظام جمهوری اسلامی و در راه مبارزه بامستکبران گوش به فرمان ولی امرشان آماده هستند. به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهر ساری مرکز مازندران امروز

سایت دکتر احمد مظفری : رمردم ساری امروز شنبه ۲۷ آبان با حضور پرشور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه بار دیگر نشان دادند که همچنان پای عهد خود با نظام جمهوری اسلامی و در راه مبارزه بامستکبران گوش به فرمان ولی امرشان آماده هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهر ساری مرکز مازندران امروز شنبه با طی کردن مسیر میدان شهید قاسمی تا میدان شهدای این شهر با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، علاوه بر نشان دادن خشم و انزجار خود از جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل، حمایت همه جانبه خود را از ملت فلسطین و به ویژه مردم غزه اعلام کردند.

مردم مرکز مازندران در این راهپیمایی با سردادن شعارهای “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آمریکا”، ” بیت‌المقدس قبله نخستین، رها شود با قدرت مسلمین”، “دفاع از فلسطین، باعث عزت ماست”، نابودی اسرائیل، خواسته ملت ماست”، “نصر من الله و فتح قریب” و “مرگ بر آمریکای مردم فریب”، حمایت هنه جانبه خود را از کودکان مظلوم غزه ابراز داشتند.

راهپیمایی حمایت از مردم غزه در مازندران
راهپیمایی حمایت از مردم غزه در مازندران

این راهپیمایی در دیگر شهرهای استان مازندران با حضور پرشور مردم برگزار شد و شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی علاوه بر نشان دادن خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

جوانان فلسطینی در پاسخ به سال ها جنایت، ظلم و درنده خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین، ۴۰ روز پیش در عملیاتی با عنوان “طوفان الاقصی”، ضربات مرگبار و غیرقابل ترمیم به رژیم صهیونیستی وارد کردند و بدون شک این رژیم نمی تواند با دروغگویی و مظلوم نمایی؛ چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند.

در حمله حماس به رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، هزاران نفر از نیروهای اسرائیلی کشته شده اند.

رزمندگان فلسطینی در این عملیات موفق شدند رژیم صهیونیستی را از نظر اطلاعاتی، عملیاتی و حتی رسانه‌ای با شکست سنگینی مواجه کنند.

راهپیمایی حمایت از مردم غزه در مازندران
راهپیمایی حمایت از مردم غزه در مازندران

مقاومت مردم غزه نشات گرفته از واقعه عاشورا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت که مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه در برابر دنیای استکبار و زورگویان و به ویژه رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل نشات گرفته از واقعه عاشورا است.

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی روز شنبه در سخنرانی راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه در ساری مرکز مازندران اظهار داشت: مردم ایران حامی ملت مظلوم فلسطین و به ویژه مردم غزه است و تا رسیدن به پیروزی در کنار آنها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم غزه، مقاومت و ایستادگی را از امام حسین (ع) یاد گرفته اند و با الهام گرفتن از واقعه عاشورا در برابر رژیم کودک کش صهبونیستی مقاومت و ایستادگی می کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و زورگویان از قرآن کریم نشات گرفته است.

وی با بیان اینکه اسلام و غزه پیروز واقعی این نبرد هستند، گفت: این وعده خداوند است که هر کسی در برابر زورگویان ایستادگی کند پیروزی واقعی با آنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج افزود:آمریکای جنایتکار، حامی اصلی رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل است و ایستادگی در برابر زورگویان و استکبار جهانی وظیفه امت اسلامی است.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: اگر همه مردم غزه شهید شوند، عزت، مقاومت و ایستادگی آنان در برابر رژیم اسرائیل غاصب تا ابد زنده و جاوید است.

وی با اشاره به اینکه مکتب عاشورا سرشار از آموزه های اسلامی، عزتمندی، مقاومت و ایثار است، گفت: ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در مقابل وحشیگری رژیم صهیونیستی و همچنین اعتقاد و باور ملت غزه به خداوند و اتکا آنان به خودباوری و نصرت و یاری خداوند متعال، اسرائیل غاصب و آمریکا را به زودی تسلیم خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه غزه طی یک ماه گذشته درگیر جنگ و حملات بی امان اسرائیل است، اظهار کرد: اما ساکنان نوار غزه تسلیم زورگویی های اسرائیل نشده اند و در برابر ظلم مقاومت و ایستادگی می کنند تا به پیروزی برسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمریکا هیچ سودی از نسل کشی فلسطینی ها و حمایت از اسرائیل نخواهد برد و باتلاق غزه ماهیت و چهره واقعی حاکمان آمریکایی را بیش از گذشته برای همگان نمایان خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.