کد خبر : 1385
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

گام چالوس برای احداث بزرگترین پارک جنگلی غرب آسیا

گام چالوس برای احداث بزرگترین پارک جنگلی غرب آسیا

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) قرارداد بزرگترین پارک جنگلی غرب آسیا در شهر چالوس منعقد شدقرارداد بزرگترین پارک جنگلی غرب آسیا در شهر چالوس منعقد شد به همت مدیریت شهری چالوس و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر، قرارداد بزرگترین پارک جنگی و ظرفیت گردشگری به مساحت ۶ هزار هکتار در میان

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) قرارداد بزرگترین پارک جنگلی غرب آسیا در شهر چالوس منعقد شدقرارداد بزرگترین پارک جنگلی غرب آسیا در شهر چالوس منعقد شد

به همت مدیریت شهری چالوس و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر، قرارداد بزرگترین پارک جنگی و ظرفیت گردشگری به مساحت ۶ هزار هکتار در میان جنگل‌های” ورگاویچ “چالوس منعقد شد.

شهردار چالوس امروز با اشاره به عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در خاورمیانه( غرب آسیا) در چالوس، اظهار کرد: عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در چالوس با اداره کل منابع و آبخیزداری مازندران نوشهر موجب خواهد شد که این شهر گل گردشگری شهرهای شمالی شود.

مسعود یعقوبی با بیان اینکه این پارک جنگلی در منطقه‌ای به مساحت تقریبی ۶ هزار هکتار (جنگل‌های منطقه ورگاویج، خانیکان و پلهم کوتی) احداث خواهد شد، افزود: مجتمع‌های تفریحی اقامتی که شامل ساخت کلبه‌ها، آلاچیق، شهربازی، محوطه ورزش جوانان و کودکان، اسکیت، تنیس، والیبال و غیره در این طرح اجرا خواهد شد.

وی با تاکید براینکه ایجاد اشتغال برای بومیان و درآمد پایدار قابل توجهی برای شهر چالوس در این طرح گنجانده شده است، گفت: این منطقه ویژه و فوق العاده می‌تواند علاوه بر خدمات دهی به گردشگران داخلی، به عنوان مرکز و مقصد بین‌المللی گردشگری نیز تبدیل شود.

یعقوبی با بیان اینکه استان مازندران در آستانه یک تحول بزرگ هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه اقتصاد گردشگری قرار گرفت، یادآور شد: با اجرای این طرح می‌توان منطقه جنگلی فوق‌الذکر را از حالت بالقوه کنونی به قطب بالفعل اقتصادی گردشگری شمال کشور، تبدیل کرد.

شهردار چالوس ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مدیرکل و معاونین منابع طبیعی غرب مازندران، سازمان جنگلها و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، معاونت‌های شهرداری، دیگر مسئولان که شهرداری چالوس را دراین امر مهم یاری کردند یادآور شد: با عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در چالوس این شهر گل گردشگری شهرهای شمالی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.