کد خبر : 1380
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

سخنان نماینده ولی فقیه در مازندران در دبیرستان شاهد بهشهر

سخنان نماینده ولی فقیه در مازندران در دبیرستان شاهد بهشهر

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در آئین افتتاح طرح ملی لاله‌های روشن در دبیرستان شاهد بهشهر گفت: دانش آموزان در جبهه‌های دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند، آن‌ها با علم و عملی که داشتند برای دفاع از جبهه حق وارد میدان شدند. او افزود:

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در آئین افتتاح طرح ملی لاله‌های روشن در دبیرستان شاهد بهشهر گفت: دانش آموزان در جبهه‌های دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند، آن‌ها با علم و عملی که داشتند برای دفاع از جبهه حق وارد میدان شدند.

او افزود: در اغتشاشات پارسال سر رشته همه تیم‌های تروریستی به صهیونیست‌ها می‌رسید.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دانش آموزان به لباس علم و ایمان آراسته و مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

آیت الله لائینی افزود: به جامعه دانش آموزی اگر بها داده شود می‌تواند در حوزه دفاع از ارزش‌ها، دفاع در جبهه فرهنگی و حضور مقتدر در فضای مجازی ایفای نقش کند.

او اظهار کرد: مسئولان باید برای استفاده از فکر و اندیشه دانش‌آموزان برای حرکت در مسیر توسعه تدبیر کنند، دانش آموز بسیجی شهید حسین فهمیده الگویی بی نظیر از ایثار و مقاومت بوده و باید سیره این شهید والامقام مورد توجه دانش‌آموزان امروزی باشد.

آیت الله لائینی گفت: در دوران غیبت باید گوش به فرامین امامین انقلاب باشیم، شهیدان آرمان علی وردی، عجمیان و … با معرفت به ولی زمان برای دفاع از اسلام جان شیرین خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.