نماد سایت دکتر احمد مظفری

پیشگامی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در تولید مقالات

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی کارنامی

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی کارنامی

سایت دکتر احمد مظفری : مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اکنون دانشگاه علوم پزشکی مازندران رتبه ۱۶ دنیا را در عرصه علمی و علی‌رغم اینکه در تولید مقالات رتبه نخست منطقه را دارد اما این تحقیقات کمتر تبدیل به فن می‌شود و روی سفره مردم نمی‌آید.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی کارنامی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز در آیین نکوداشت روز دانشجو اظهار کرد: نامگذاری روزها معرف جایگاه اقشار است و در میان این روزها برخی ویژه هستند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، با بیان اینکه ظرفیت کشور و فضای آموزشی ما بسیار ارزشمند است و عمده دانشجویان ما در کشور تحصیل می‌کنند، ادامه داد: کشور ۱۰۰ هزار عضو هیات علمی دارد که ۲۱ هزار عضو را بانوان تشکیل می‌دهند.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه فضای کشور، پویا برای حرکت، توسعه و پاسخگویی به نیازها است، بیان کرد: دانشجو باید در مدت کوتاه دانشجویی سه گام تحصیل، مهارت حرفه ای و فضیلت اخلاقی را طی کند.

این مسئول تاکید کرد: اکنون رتبه ۱۶ دنیا را در عرصه علمی داریم و علی‌رغم اینکه در تولید مقالات رتبه نخست منطقه را داریم اما این تحقیقات کمتر تبدیل به فن می‌شود و روی سفره مردم نمی‌آید.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر لزوم توسعه و ترویج دانشگاه‌های اخلاق محور در کشور تاکید کرد و با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام در دانشگاه در روزهای آینده خواستار حضور پرشور اساتید، دانشجویان و کارکنان در این مراسم معنوی شد.

خروج از نسخه موبایل