کد خبر : 1977
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۰:۳۸

ورزشکاران مازندرانی و کسب ۲۷۱ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی

ورزشکاران مازندرانی و کسب ۲۷۱ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران از کسب ۲۷۱ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی طی سال جاری توسط ورزشکاران استان خبر داد. حسین دلیری صبح شنبه در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان افزود: تا امروز ورزشکاران مازندرانی ۲۷۱ مدال جهانی، آسیایی

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران از کسب ۲۷۱ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی طی سال جاری توسط ورزشکاران استان خبر داد.

حسین دلیری صبح شنبه در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان افزود: تا امروز ورزشکاران مازندرانی ۲۷۱ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی برای کشور کسب کردند که ۲۱۷ مدال سهم مردان بود و ۵۴ مدال را بانوان کسب کردند و در مجموع ۴۲ درصد مدال‌ها طلا بود.

وی با تاکید بر اینکه شورای ورزش و تربیت بدنی در شهرستان‌ها تشکیل شود، افزود: در ماه‌های اخیر میزبانی‌های مهمی برای مسابقات و رویدادهای مهم در استان مازندران داشتیم.

وی با عنوان اینکه برای پیگیری موضوعات ورزشکاران و رفع مشکلات، ستاد المپیک و پارالمپیک در اداره کل ورزش و جوانان مازندران تشکیل شد.

دلیری گفت: نظارت بر باشگاه‌ها به ویژه باشگاه‌های بانوان و نظارت بر توزیع مکمل‌های غیرمجاز در باشگاه‌ها مورد تاکید است و باید از ظرفیت مدیران شهرهای ساحلی برای راه اندازی و توسعه ورزش‌های ساحلی بهره گرفته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.