کد خبر : 2257
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱:۵۲

نماینده ولی فقیه در مازندران: حماسه ۹ دی همانند زیارت عاشورا باز خوانی شود

نماینده ولی فقیه در مازندران: حماسه ۹ دی همانند زیارت عاشورا باز خوانی شود

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آنکه دشمن از فتنه گری دست بردار نیست ، تاکید کرد : برای تقابل با این فتنه ها باید کارهای فرهنگی و ترکیبی انجام گیرد. به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمدباقر لایینی شنبه شب در آیین گرامیداشت حماسه

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آنکه دشمن از فتنه گری دست بردار نیست ، تاکید کرد : برای تقابل با این فتنه ها باید کارهای فرهنگی و ترکیبی انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمدباقر لایینی شنبه شب در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع نوشهر افزود : امروز تعلیم، تربیت و تبلیغات ما باید به این سمت و سو سوق داده شود که انسان ها مسائل جامعه را با چشم هوای نفس نبینند.

وی اظهار کرد: اگر بنا باشد انسان مسائل را بنا به هوای نفس ببیند، وارونه تعبیر می کند، مردم را فریب می دهد و تبدیل به جنگ رسانه ای می شود.

امام جمعه ساری گفت: حماسه ۹ دی باید همانند زیارت عاشورا برای روشنگری جامعه باز خوانی شود. نسل جدید باید بدانند دشمنان در آن زمان با یک دروغ بزرگ به نام تقلب در انتخابات مملکت را حدود هشت ماه به آشوب کشاندند.
وی اظهار کرد: حماسه ۹ دی از این منظر نیازمند باز خوانی، یاد آوری و جای عبرت گرفتن دارد برای آنکه عاشورا ترکیبی از فتنه و قیام حماسی در برابر فتنه ها بوده است.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی جریانات همانند آل سفیان، آل مروان و اشخاصی همچون معاویه و یزید گرداننده فتنه و جنایت بودند و قیام حماسی ابا عبدالله در مقابل این فتنه ها بوده است که اگر این قیام نبود آن فتنه، دین و اسلام را از بین برده بود.
آیت الله نائینی تاکید کرد: امروز حواسمان باید جمع باشد و به شکرانه خدا رهبری بیدار داشتیم و داریم که توانست سال ۸۸ مدیریت بحران را به معنای واقعی انجام دهند و شجاعانه در مقابل یک فتنه خطرناک بایستند.
وی افزود : رهبر انقلاب در همان سال راهکار بررسی قانونی را مطرح فرمودند که هر کاندیدایی که اعتراض دارد می توانند از هم شکایت کنند و طبق قانون بخشی از صندوق ها بازشماری شود نه اینکه با درخواست غلط خود خیابانها را صحنه جار و جنجال کنند.
وی ترکیب هوشیاری رهبری و بیداری ملت را عامل خاموشی فتنه سال ۸۸ برشمرد و گفت: اینجا مملکت امام زمان است و کسی نمی تواند به آن آسیب وارد کند و رهبری کسی است که مردم به او اعتقاد و ایمان دارند و عشق می ورزند.
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مردم ما با بصیرت و با وفا هستند، خاطر نشان کرد: امروز هم در ادامه برای حفظ دستاوردها نیاز به بصیرت و تبعیت از رهبر انقلاب است.

آیت الله لائینی با بیان اینکه امروز دنیای استکبار بر محور هوای نفس می چرخد، یادآور شد: اینها قدرت و ثروت دنیا را می خواهند تا نظام جهانی را بر اساس منافع خود بوجود آورند.
وی راندن و به شهادت رساندن بسیاری از مردم فلسطین و غزه توسط رژیم صهیونیستی را ناشی از همین قدرت طلبی استکبار دانست و ادامه داد: فلسطینیان تنها سه درصد از زمین های خود را فروخته بودند در حالیکه رژیم صهیونیستی ۹۷ رژیم درصد خاک فلسطین را غصب کرده است و آنها را از خانه خود بیرون رانده است.
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه بر رعایت اخلاق و تجزیه و تحلیل مسائل با چشم عقل توسط کاندیداها تاکید کرد و گفت: رعایت اخلاق یکی از سفارشات رهبر انقلاب است و مسئولین نیز باید بی طرفی را رعایت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.