نماد سایت دکتر احمد مظفری

ضرورت تامین لایروب و جرثقیل بنادر نوشهر و انزلی

تجهیزات بنادر شمالی کشور

تجهیزات بنادر شمالی کشور

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) مدیرعامل سازمان دریانوردی: لایروب و جرثقیل بنادر نوشهر و انزلی تامین شود
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: لایروب مورد نیاز برای بندر نوشهر و جرثقیل بندری برای بندر انزلی تا پایان سال جاری باید تامین شود.

به گزارش ایرنا، علی اکبر صفایی روز دوشنبه در نشست با مدیران کل بنادر شمالی کشور در بندر نوشهر، با بیان اینکه تعمیرات اساسی اماکن و محوطه‌های بندری و غیربندری یکی از مسائل مهمی است که در دستورکار این سازمان قرار دارد بر ضرورت تامین موارد یادشده بنادر نوشهر و انزالی تاکید کرد.

وی افزود: در ۲ سال گذشته فعالیت‌ها در ۲ مرحله پیش رفت، در مرحله اول طرح های مربوط به سال‌های گذشته را به سرانجام رساندیم و در سال دوم برنامه ریزی و طراحی به صورت اختصاصی در دستورکار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه طرح های سرمایه گذاری اعلام شده از سوی این سازمان با جدیت دنبال می‌شود، یادآور شد: فعالیت‌ها پس از اعلام به صورت جدی دنبال می‌شود و سازمان بنادر و دریانوردی در مواجه با مردم صادقانه عمل می‌کند و تاکید می‌کنم اگر پروژه‌ای از سوی این سازمان اعلام شود به طور حتم باید به سرانجام برسد.

صفایی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در مسیر صحیح گام بردارد، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های صورت گرفته در ۲ سال گذشته نسبت به ۳۰ سال گذشته بی نظیر بوده است.
وی با تاکید بر نگاه کلان این نهاد بر تامین نیروی انسانی متخصص و ارتقای سطح نیروی انسانی دریایی و بندری، گفت: تامین نیروی جوان و جدید در حوزه دریایی و بندری باعث تسریع روند فعالیت‌ها می‌شود و همچنین سازمان بنادر و دریانوردی به توسعه بنادر کوچک و معیشت مردم منطقه، توجه ویژه دارد.

صفایی با تاکید بر قاطعیت مبارزه با فساد از مجموعه بنادر و دریانوردی افزود: در این زمینه هیچگونه تعارفی نداریم و با هر کسی در هر جایگاهی برخورد خواهیم کرد.

ظرفیت دریایی در بنادر شمالی بالای ۳۰ میلیون تن در سال است که به گفته مسوولان امر در سال جاری مقدار تجارت با کشورهای حاشیه دریای در مقایسه سال گذشته افزایش رشد خوبی داشته است.

خروج از نسخه موبایل