کد خبر : 2479
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱:۱۳

صادرات سومین محموله مرکبات مازندران به کشور روسیه

صادرات سومین محموله مرکبات مازندران به کشور روسیه

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) سومین محموله مرکبات مازندران به میزان TEU۱۶ کانتینر به کشور روسیه از طریق بندرامیرآباد صادر شد. به گزارش ایسنا، محمدعلی موسی پور مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد عصر امروز، ۱۴ دی ماه گفت، خداوند بزرگ را شاکریم که شاهد ثمره پیگیری های استاندار مازندران و تیم اقتصادی

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) سومین محموله مرکبات مازندران به میزان TEU۱۶ کانتینر به کشور روسیه از طریق بندرامیرآباد صادر شد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی موسی پور مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد عصر امروز، ۱۴ دی ماه گفت، خداوند بزرگ را شاکریم که شاهد ثمره پیگیری های استاندار مازندران و تیم اقتصادی استان هستیم و سومین محموله مرکبات مازندران توسط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بصورت کانتینری به روسیه صادر شد و امیدواریم این روند از صادرات که توسط کانتینر حمل می شود و از سرعت و دقت بالا و کاهش هزینه و زمان در تخلیه و بارگیری برخوردار است تداوم و رونق یابد .

موسی پور در توضیحات تکمیلی خود به حجم قابل توجه تولید مرکبات در استان اشاره کرد و گفت با توجه به وسعت اراضی استان مازندران علی الخصوص محصولات باغی، مرکبات و کیوی و موقعیت منحصر بفرد بندرامیرآباد در این استان و همچنین امکانات و تسهیلات این بندر که از شقوق مختلف حمل و نقل چند و جهی برخوردار است، آمادگی کامل بندر را جهت ترغیب صادر کنندگان اعلام داشته تا بتوانیم نقش سازنده و مهمی در سهم چرخه صادرات ایفا کرده و گام های موثری برداریم .

قابل ذکر است، اولین محموله مرکبات استان از بندر امیرآباد در آبان ماه صادر شده بود و با رفع تمامی موانع صادراتی و عرضه مستقیم به بازار روسیه امیدواریم حجم بیشتری از محصولات کشاورزی از طریق حمل دریایی به کشورهای CISاز طریق بندر امیرآباد صورت پذیرد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.