کد خبر : 1505
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

شکست نقشه دشمن برای انتخابات

شکست نقشه دشمن برای انتخابات

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: نقشه شوم دشمن برای انتخابات پیش رو شکست خورده و این انتخابات در سایه امنیت با حضور همه اقشار جامعه برگزار می شود. به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیز زاده گرجی شامگاه دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: نقشه شوم دشمن برای انتخابات پیش رو شکست خورده و این انتخابات در سایه امنیت با حضور همه اقشار جامعه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیز زاده گرجی شامگاه دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی بابل در فرمانداری این شهرستان بیان داشت: نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت جامعه بسیار برجسته است و مردم قدر شناس زحمت خدمت گذاران خود هستند.

وی با ذکر این مطلب که دشمن برای شکست جمهوری اسلامی از تمامی ظرفیت های خود استفاده می کند، بیان داشت: دشمنان ایران اگر با هم اختلاف داشته باشند اما بر سر جمهوری اسلامی اتفاق نظر دارند.

عزیز زاده گرجی اظهار داشت: یکی از توطئه های شوم بدخواهان ملت آن است که در بین نیروهای انقلابی اختلاف افکنی کنند، اما در این هدف موفق نخواهند شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندراندر بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امروز جهان به مظلومیت مردم فلسطین پی برده و این یک اتقاق بزرگ برای مردم مظلوم غزه محسوب می شود.

وی با اشاره به دستاوردهای طوفان الاقصی برای حماس، افزود: کشورهای اطراف فلسطین اشغالی فضایی را در اختیار رژیم جعلی اسرائیل قرار داده بودند تا علیه جبهه مقاومت حماس بهره گرفته شود اما طوفان الاقصی موجب شد مقاومت مقاوم تر شود و رژیم صهیونیستی فقط بمباران بیمارستان ها و کشتار زنان و کودکان را به کارنامه خود اضافه کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه امروز فلسطین مسئله اول جهان شد، گفت: مردم کشورهای مخالف فلسطین در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر از جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه تظاهرات می کنند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم سرهنگ علی‌داداش تبار با اهدای حکم به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی بابل معرفی و از زحمات سه ساله سرهنگ محمدزمان شالیکار قدردانی شد.

سرهنگ داداش‌تبار فرماندهی انتظامی شهرستان‌های آمل، نور و میاندورود را در کارنامه دارد.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.