نماد سایت دکتر احمد مظفری

سرپرست فرمانداری چالوس: بیشتر مصوبه های جلسات اداری اجرایی نشده است

شریفی فرماندار چالوس

شریفی فرماندار چالوس

سایت دکتر احمد مظفری : سرپرست فرمانداری شهرستان چالوس با بیان اینکه مهم‌ترین رویکرد دولت جهادی و مردمی پاسخگویی به رسانه ها با هدف روشنگری افکار عمومی است، گفت:هیچ مسئولی حق ندارد اطلاعات خبری را بایگانی کند و در برابر رسانه ها پاسخگو نباشد.

محمد شریفی عصر امروز یکشنبه در نخستین نشست خود با خبرنگاران افزود : امروز پاسخگویی به رسانه ها رسالت و و ظیفه ذاتی مسئولان است و باید به موقع و صحیح به این وظیفه عمل کنند.
سرپرست جدید فرمانداری چالوس گفت : اگر مسئولی پاسخگوی خبرنگار و رسانه ها نبود رسانه ها موضوع را به فرمانداری گزارش دهند تا این موضوع در نشست شورای اداری شهرستان مطرح و به مسئول مربوطه گوشزد شود.

شریفی با اشاره به سیاه نمایی رسانه های بیگانه علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: راهکار اساسی برای خنثی کردن این توطئه ها قرار دادن روایت های نخست در اختیار رسانه های همسو با نظام اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: امروز مسائل و زوایای پنهانی که رسانه ها از یک رویداد می بینند چه بسا برای ما مسئولان کمتر مورد توجه قرار گیرد و باید بدانیم ین قشر می توانند بهترین مشاوران و زبان گویای مردم باشند و نقدهای سازنده و منصفانه آنان سبب اصلاح امور و منجر به رفع مشکلات می شود.

سرپرست فرمانداری چالوس گفت: در زمان حاضر کارگزاران دولت جهادی رسالتی جز خدمت به مردم ندارند.
شریفی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی افزود: هرگاه مردم در رفتار، کردار و خدمات از مسئولان صداقت، عدالت و درستکاری ببینند بی تردید بستر مشارکت آنان در این همایش ملی افزایش می یابد.

وی درباره بازدید از نقاط سیل زده شهرستان چالوس هم گفت : سیلی که در شامگاه ۱۳ آبان رخ داد خسارت های جبران ناپذیری به بخش های مختلف شهرستان وارد کرد که امید است با تلاش همه بخش ها و همراهی مردم مسائل مرتفع شود.
سیلی که شامگاه ۱۳ آبان در مازندران به ویژه غرب استان رخ داد افزون بر ۴۰ هزار میلیارد ریال به بخش های مختلف از جمله زیرساخت های شهری، روستایی و زندگی مردم خسارت زد.

در این حادثه به شهرستان های عباس آباد، چالوس و نور بیشترین خسارت وارد شد.

سرپرست فرماندار چالوس با انتقاد از اجرایی نشدن برخی از مصوبه های جلسات اداری در این شهرستان تاکید کرد : متاسفانه با حضور در برخی جلسات دریافتم بیشتر مصوبه ها اجرایی نشده و بنابراین مسئولانی که در این حوزه کوتاهی کرده اند باید پاسخگوی این موضوع باشند.

شهرستان چالوس با برخورداری از سه نقطه شهری و ۱۶۰ نقطه روستایی در ِغرب مازندران قرار دارد.

خروج از نسخه موبایل