نماد سایت دکتر احمد مظفری

سخنان محسن رضایی در همایش جهاد تبیین طلاب و روحانیون بسیجی مازندران

سخنان محسن رضایی در مازندران

سخنان محسن رضایی در مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار این که اگر چه دشمنان از موشک و پهپاد ایران هراس دارد ،در عین حال گفت: مهمتر این که تمام تلاش آنان این است که ملت ایران راه به‌دست آمده را گم کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محسن رضایی روز پنجشنبه در همایش جهاد تبیین طلاب و روحانیون بسیجی مازندران در ساری افزود: ۴۵ سال از انقلاب می گذرد و چندین نسل در این جامعه به میدان امده اند و امروز نسل چهارم انقلاب را شاهد هستیم که باید بیش از پیش به ارزش ها و آرمان های راه بدست آمده این انقلاب پی ببرد.

وی ادامه داد : امروز انقلاب جمهوری اسلامی ایران از انقلاب های طولانی و پرحادثه داخلی ، منطقه ای و بین المللی شده است.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران با بیان این که انقلاب اسلامی جلوی قدرت های جهان ایستادگی کرده و این ویژگی دشمنان را ذلیل و عصبانی کرده است ، توضیح داد: ترس امروز قدرت های دنیا از حمله نظامی ایران نیست ، اگرچه از موشک و پهپاد ها ما می ترسند، اما بیشتر از بسیجیانی که با دست خالی تانک را خلع سلاح می کند، می ترسند.

رضایی خاطر نشان کرد: تفکر الهی و اندیشه انقلابی و بسیجی راهی است که دشمنان در صدد هستند این را از ملت ایران به خصوص جوانان بگیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال که آمریکا و اسرائیل از چه چیز ایران می ترسند، گفت: کشور ایران را بیش از ۲۰۰ سال در جعل ، تفرقه و جدایی و اختلاف نگه داشته اند، اما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ملت ایران به ارزش های خودش برگشت، اعتقادات و فکر ایرانیان در راه اسلامی همه مشکلات را حل و فصل می کند .

رضایی سیاهه نمایی ها علیه اعتقادات مذهبی و اراده ملت ایران را روش اصلی دشمنان توصیف کرد و گفت: بدانید ملت ایران مسیر خودش را پیدا کرده است به همین امروز دشمنان در چند جبهه علیه ملت می جنگند.

وی با تاکید بر این نکته که تمام تلاش دشمنان این است که راه بدست آمده را گم کنیم، گفت : جنگ اقتصادی را نیز با این هدف علیه اهداف ملت ایران شروع کردند.

وی به مسأله فلسطین و این که گفته می شود چه چه ارتباطی به ملت ایران را دارد ، اشاره کرد و بیان داشت: آنان از تمدن بزرگ ایران اسلامی هراس دارند، در اقتصاد تسلیم نشده ایم.

رضایی گفت: دشمنان در صدد هستند تا اعتماد بنفس ، ایمان و اندیشه اسلامی را از ما بگیرند.

وی به اهمیت ترویج جهاد تبیین مورد نظر رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز نقش طلاب بسیجی بسیار مهم تر شده است ، یعنی تبلیغات منفی این که فلسطین ربطی به ایران ندارد، باید بیشتر برای مردم تبیین شود.

وی با توضیح این نکته که باید چرایی بیش از ۱۰۰ سال فلسطین تحت اشغال است و تمام نشدنی نیست ؟ بیشتر و عمیق تر بازگویی شود، ادامه داد : انگلیس و آمریکا یهودیان را در سرزمین فلسطین مستقر کردند و دولت جعلی اسرائیل را تشکیل دادند و تا کنون میلیارد ها دلار در فلسطین هزینه کردند، بدانید آنان دلشان برای یهود نسوخته است، مسأله آنان مردم یهود نیست بلکه گرفتن منافع از نفت و جلوگیری از ترویج تمدن اسلامی است.

وی با بیان این که آمریکا و انگلستان پل پیروزی شان را در اقتصاد و قدرت سیاسی در حفظ اسراییل می بینند، گفت: آنان تمامی فتنه های علیه ایران را از طریق اسراییل درست می کنند.

وی با اشاره به این که امروز آمریکا در دفتر رژیم صهیونسیتی اسرائیل می نشینند و از کشتار حمایت می کند، گفت: اسراییل در تمامی فتنه ها علیه ایران در طول سال های انقلاب اسلامی ایران حضور داشته و دارد.

تمام تلاش دشمنان این است که ملت ایران راه بدست آمده را گم کند

رضایی تصریح کرد: نسل چهارم انقلاب بدانند ، اگر اسراییل نباشد ناامنی در منطقه از بین می رود ، اسلام گسترش می یابد و اقتصاد کشورهای منطقه با فروش ۱۵۰ دلاری نفت رونق می گیرد.

وی ادامه داد: امروز مردم دنیا از بی توجهی سران کشورهای غربی و آمریکایی که مدعیان حقوق بشر هستند ،نسبت به کشتار هزاران مردم غزه در عجب اند!. بدانید حمایت از فلسطین حمایت از انقلاب اسلامی ایران ،امنیت و اسلام است.

وی گفت: معتقد هستم که هنوز مسأله اهمیت دفاع از فلسطین به صورت عمیق برای مردم تبیین نشده است، این که احساسی با موضوع برخورد شود مهم است اما اهداف پشت صحنه فتنه آمریکا ، انگلیس را باید به نسل چهارم گفت.

این فرمانده سابق سپاه پاسداران در عین با توضیح این نکته که تند روی ها هم نمی پذیریم ، ولی بی توجهی و بی تفاوتی هم درست نیست، گفت: امروز بیش از پیش به بسیج فکری و تبیینی در کشور نیاز داریم.

خروج از نسخه موبایل