نماد سایت دکتر احمد مظفری

رهبر انقلاب و حضور پرشور و حداکثری در انتخابات

مقام معظم رهبری و انتخابات

مقام معظم رهبری و انتخابات

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: انتظارم از جوان‌ها -جوان‌های عزیز کشور- این است که حرکت به سمت صندوق‌های رأی را و شرکت مردم را هر چه می‌توانند ترغیب کنند و در این زمینه فعالیت کنند. از دست‌اندرکاران انتخابات هم می‌خواهم تمهیدات لازم را برای سلامت مردم در هنگام حضور در پای صندوق‌های رأی حتما ملاحظه کنند چون مردم می‌خواهند شرکت کنند، باید جوری باشد که این شرکت مردم و این حضور مردم پای صندوق‌ رأی به سلامت جامعه مطلقا صدمه‌ای نباید بزند که این کار احتیاج به تمهیداتی دارد.

به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف زمانی فرامین و سخنان قابل توجهی را در ارتباط با آحاد مختلف جامعه بیان کرده‌اند که یکی از مهمترین آنها سخنانی است که درباره ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کرده‌اند.

گزیده‌ای از فرازهای سخنان ایشان را در ادامه بخوانید.

*یک رویداد سرنوشت‌ساز در کشور اتّفاق خواهد افتاد و آن عبارت است از انتخابات. قطعاً سرنوشت کشور در یک برهه‌ی زمانی در همه‌ی زمینه‌ها وابسته‌ی به عملی است که شما مردم ایران ان‌شاءالله انجام خواهید داد یعنی شما با حضور خودتان، با رأی خودتان، در واقع سرنوشت کشور را در همه‌ی ‌مسائل عمده رقم میزنید.

رهبر انقلاب و حضور پرشور و حداکثری در انتخابات

*کار بزرگ مردم اوّلا اصل مشارکت، ثانیا نوع مشارکت و نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم خدای متعال همه‌ی دلهای ما را، دلهای ملّت ایران را هدایت کند تا بتوانیم به بهترین وجهی در این عرصه ظاهر بشویم.

انتخابات در کلام مقام معظم رهبری
رهبر انقلاب و حضور پرشور و حداکثری در انتخابات

منبع:khamenei.ir

خروج از نسخه موبایل