نماد سایت دکتر احمد مظفری

درگذشت ییلاقی مدیرکل اسبق شرکت گاز مازندران

محمدجواد ییلاقی اشرفی

محمدجواد ییلاقی اشرفی

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) محمدجواد ییلاقی اشرفی مدیرکل اسبق شرکت ملی گاز مازندران و فرماندار چندین شهر در استان‌های مازندران و خراسان شمالی و رضوی، دارفانی را وداع گفت.
همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) یکی از مدیران انقلابی و جهادی کشور، حاج محمد جواد ییلاقی اشرفی مدیرعامل اسبق شرکت گاز استان مازندران بر اثر بیماری قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

فرماندار برخی از شهرهای استان‌های مازندران، خراسان رضوی و شمالی و همچنین مدیرعاملی شرکت گاز استان‌های مازندران،کرمان و هرمزگان و عضو هیات مدیره تامین و انتقال آب خلیج فارس و مشاور وزرای نیرو و نفت تا اوسط دهه نود از جمله سوابق مهندس ییلاقی بوده است.

به همین مناسبت پیام تسلیتی از سوی نماینده ولی فقیه در مازندران صادر شد.

📝متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از مدیران انقلابی و جهادی کشور، حاج محمدجواد ییلاقی اشرفی، برادر سرلشکر شهید حاج علی ییلاقی اشرفی بر اثر بیماری قلبی دار فانی را وداع گفت.

فرماندار برخی از شهرهای استان‌های، مازندران، خراسان رضوی و شمالی و همچنین مدیرعاملی شرکت گاز استان‌های مازندران، کرمان و هرمزگان و عضو هیات مدیره تامین و انتقال آب خلیج فارس و مشاور وزرای نیرو و نفت تا اوسط دهه نود از جمله سوابق مهندس ییلاقی بوده است.

این مصیبت را به خانواده ایشان و دیگر منسوبین و دودمان پر افتخار ییلاقی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای همگان صبر و اجر و برای آن مرحوم مغفرت و آمرزش را خواستارم.

۲۷ آذر ۱۴۰۲
محمدباقر محمدی لائینی

خروج از نسخه موبایل