نماد سایت دکتر احمد مظفری

تشکیل شرکت تعاونی برای کشتی مازندران

حسینی پور استاندار مازندران

حسینی پور استاندار مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) استاندار مازندران گفت: برای کمک به رونق کشتی مازندران و گسترش زیرساخت‌های مورد نیاز این رشته در استان یک شرکت تعاونی فعال با حضور همه پیشکسوتان استان ایجاد و سهام این شرکت در بورس عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور عصر -پنجشنبه- در حاشیه حضور در سالن سید رسول حسینی و تماشای مسابقات قهرمانی کشتی آزاد کشور، اظهار کرد: کشتی ورزش اول مازندران است و مردم این استان همواره نگاه ویژه‌ای به این رشته مهم ورزشی دارند، با همین ظرفیت اجتماعی مهم، شرکت تعاونی کشتی استان را ایجاد می‌شود و قطعا حضور هواداران زیاد کشتی در استان با خریداری سهام این شرکت کمک شایانی به تحول این رشته می‌کنند.

وی با اشاره به میزبانی مازندران از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور افزود: به واسطه دلبستگی خاصی که مردم مازندران به ورزش کشتی دارند این آمادگی را داریم که در هر سطحی مسابقات کشتی را در مازندران برگزار کنیم، همین مسابقات نیز قرار بود در استان دیگری برگزار شود که پیگیری و پس از سال‌ها مازندران میزبان چنین رویداد معتبری شد.
نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: این سالن ورزشی در گذشته میزبان مسابقات کشتی متعددی بود، اما در مقطعی از مسیر میزبانی رقابت‌های کشتی دور شد، ریل‌گذاری ما این است که باز هم مازندران محل برگزاری مسابقات معتبر کشتی باشد، در این زمینه با مدیرکل ورزش و جوانان استان رایزنی‌هایی برای بازسازی این سالن ورزشی نیز انجام شده است.

مسابقات کشتی کشوری در ساری

حسینی‌پور چشم امید ما قهرمانان مازندرانی کشتی در المپیک است، گفت: هدف‌گذاری ما رساندن جمعیت فعال کشتی استان به ۱۰۰ هزار نفر است که با توجه به علاقه و ظرفیت موجود در استان یک هدف‌گذاری منطقی برای مازندران است.

وی اظهار کرد: تلاش می شود تا کشتی همچنان مانند گذشته ورزش اول استان باشد و با توجه به پیشینه کشتی در مازندران و بزرگان و پیشکسوتانی که مازندران در کشتی کشور و جهان دارد، امیدواریم جوانان زیادی را در باشگاه‌های کشتی استان فعال کنیم، زیرا قطعا جوانانی که در حوزه ورزش فعال می‌شوند از بزه‌ها و آسیب‌های اجتماعی دور خواهند شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور که نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران در سال ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود، دیروز با حضور ۳۴۴ آزادکار در قالب ۳۲ تیم از استان‌های مختلف در سالن سید رسول حسینی ساری آغاز شد و تا فردا –جمعه- ادامه دارد.

خروج از نسخه موبایل