نماد سایت دکتر احمد مظفری

تخریب ۲۴ ویلای غیرمجاز در مازندران

ساخت و ساز غیرمجاز

ساخت و ساز غیرمجاز

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود دستگاه قضا در برخورد با ویلا‌های لاکچری و لوکس گفت: حکم تخریب ۲۴ ویلای لوکس در شهرک پالم پلازا عباس‌آباد صادر شد.

وی با بیان اینکه حکم تخریب تا اجرای کامل حکم در روز‌های آینده ادامه دارد افزود: افرادی که در این زمین ۹ هکتاری فعالیت داشتند مجاز به احداث بنا در ۲۰ درصد آن بودند.

اکبری با تاکید بر اینکه این افراد از میزان تعیین شده تجاوز کردند و ساخت و ساز غیرمجاز انجام دادند خاطرنشان کرد: با طرح شکایت و طرح دعاوی موضوع در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مطرح شد و بسیاری از این پرونده‌ها به نتیجه رسید.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین افزود: در نهایت حکم دیوان عدالت اداری صادر و مقرر شد بنا‌هایی که خارج از ۲۰ درصد بوده و به صورت غیرمجاز ساخته شدند قلع و قمع شوند.yn-ad
وی از اجرای این حکم از امروز خبر داد و گفت: دستگاه قضا با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کند و با کسانی که به صورت غیر مجاز به ساخت و ساز دست بزنند و یا و دستگاه‌هایی بدون رعایت مقررات با سو استفاده از موقعیت شغلی و روابط ناسالم اداری غفلت کنند با قاطعیت برخورد می‌کند.

خروج از نسخه موبایل