کد خبر : 2043
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

برگزاری یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیم‌چی مازندران

برگزاری یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیم‌چی مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پنجمین یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیم‌چی مازندران برگزار می‌شود. سرهنگ محمدحسن سلامی صبح یکشنبه در دیدار با مسؤول مخابرات لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس برگزاری پنجمین یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بی‌سیم چی

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پنجمین یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بیسیم‌چی مازندران برگزار می‌شود.

سرهنگ محمدحسن سلامی صبح یکشنبه در دیدار با مسؤول مخابرات لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس برگزاری پنجمین یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بی‌سیم چی مازندران را مصداق عمل صالح دانست و اظهار داشت: امروز بسیاری از جهت گیری‌ها به سمت ارزش‌ها و یادواره‌ها شکل می‌گیرد و در این یادواره تخصصی یاد و خاطره شهدای مخابرات و بی‌سیم چی گرامی داشته می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه شهدای بی‌سیم چی از مظلوم ترین شهدا بودند، گفت: یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا به جامعه نورانیت و معنویت می‌بخشد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس ظرفیت خالص انقلابی هستند بر لزوم حفظ این یادگاران جهاد و شهادت در جامعه تأکید کرد.

وی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را ظرفیتی برای گردهم آمدن پیشکسوتان دفاع مقدس برشمرد و بیان کرد: برگزاری دورهمی روایت محور با حضور این مجاهدان موجب اخوت و انسجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار سلامی بر لزوم تجلیل و تکریم از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی نیازمند انسان‌های بابصیرت است و باید این مجاهدان را در مسیر انقلاب حفظ کنیم.

این مسئول با بیان اینکه یادواره‌های شهدا باید منجر به جمع آوری خاطرات شود، بر لزوم جمع آوری و ثبت خاطرات رزمندگان مخابرات و بی‌سیم چی تأکید کرد و آن را برای تاریخ کشور ضرورت دانست.

سرهنگ پاسدار سلامی از برگزاری پنجمین یادواره ۳۷۰ شهید مخابرات و بی‌سیم چی استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: این یادواره ۲۶ بهمن در شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.