کد خبر : 1502
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

برنامه‌ریزی دشمن در جنگ ترکیبی

برنامه‌ریزی دشمن در جنگ ترکیبی

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: دشمن در جنگ ترکیبی در حوزه رسانه و ستیز نرم برنامه‌ریزی کرده و تردیدی نیست که این توطئه‌های دشمنان انقلاب و اسلام نیز با اتحاد و همدلی خنثی خواهد شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی عصر امروز -دوشنبه- در مراسم

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: دشمن در جنگ ترکیبی در حوزه رسانه و ستیز نرم برنامه‌ریزی کرده و تردیدی نیست که این توطئه‌های دشمنان انقلاب و اسلام نیز با اتحاد و همدلی خنثی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی عصر امروز -دوشنبه- در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بابل که با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و امام جمعه بابل برگزار شد، اظهار کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده است. اما اطمینان داریم که در سایه همدلی اقشار مختلف جامعه و انسجام ملی همه این نقشه‌ها مانند همیشه با شکست مواجه خواهد شد.

وی با بیان این که امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهداست، افزود: باید قدرشناس مردم باشیم که برای برقراری امنیت در کنار خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی هستند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی در بابل خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و اهمیت شهرستان بابل یکی از شایسته‌ترین افراد را برای فرماندهی انتظامی این شهرستان انتخاب کردیم. سرهنگ داداش‌تبار سابقه خدمت در تهران بزرگ و شهرهای مختلف مازندران را دارد و دارای تجربه‌های ارزشمندی در زمینه برقراری نظم و امنیت جامعه است.

سردار مفخمی شهرستانی ضمن قدردانی از زحمات محمدزمان شالیکار فرمانده سابق نیروی انتظامی بابل گفت: ایشان از این پس به عنوان یکی از معاونان در ستاد فرماندهی استان خدمت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم سرهنگ علی‌داداش تبار با اهدای حکم به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی بابل معرفی و از زحمات سه ساله سرهنگ محمدزمان شالیکار قدردانی شد.

سرهنگ داداش‌تبار فرماندهی انتظامی شهرستان‌های آمل، نور و میاندورود را در کارنامه دارد.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.