نماد سایت دکتر احمد مظفری

انتقاد امام جمعه ساری از گرانی های افسارگسیخته

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) امام جمعه ساری گفت؛ در حالیکه آمریکا به دنبال نجات اسراییل از طوفان الاقصی است اما همین جریان نابود کننده رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در نماز جمعه ساری افزود: در صحنه جهانی افرادی حضور دارند که به جامعه جهانی شر می رسانند که آمریکا و اسراییل برای جهان و مستضعفان از جمله آن هستند.

وی ادامه داد: اگر آمریکا در جریان طوفان الاقصی ورود نمی کرد اسراییل شکست می خورد.

امام جمعه ساری گفت: نه تنها اسراییل نجات پیدا نخواهد کرد بلکه در همین طوفان الاقصی نابود خواهد شد.

آیت الله محمدی لایینی ضمن هشدار به جامعه گفت که هوشیار باشیم که جریان فاطمیه سوژه ای به سمت سیاست تفرقه افکنی مورد نظر دشمنان نرود و فاطمیه ناب داشته باشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن «شب یلدا» گفت: اسلام دین پیوندهای خانوادگی و اجتماعی واین شب پیوند خویشاوندی است.

به گفته امام‌ جمعه ساری وجود مراکز تحقیقات کشاورزی در استان برای تقویت کشاورزی مفید است به نظر می رسد که این مراکز وظایف خود را به خوبی انجام نمی دهند وضعف هایی وجود دارد.

وی گفت: کمبود بذرهای گندم و فاسد بودن از جمله این‌ضعف ها است که از مسوولان استانی می خواهم افرادی در ترک فعل در زمان مقرر پیگیری و برخورد شودو خسارت کشاورزان جبران شود.

آیت الله محمدی لایینی گفت: گرانی های افسار گسیخته در بسیاری اجناس شاهد هستیم و به نظر می رسد نظارت بر قیمت های جدی گرفته نمی شود.

وی اظهارداشت: آب منطقه ای مازندران در حوزه رودخانه ها اقداماتی برای بازگشت حریم رودخانه ها انجام داده اما به صورت کارشناسی انجام نشده است و خواستار توقف این کار و بعد تصمیمات درست انجام شود.

امام جمعه ساری به وضعیت برخی مجتمع های ابرسانی اشاره کرد و گفت که با وجود تکمیل طرح ها اما بخاطر برق رسانی وارد مدار نشده اند و نباید خدمات حتی یک روز عقب بماند.

خروج از نسخه موبایل