نماد سایت دکتر احمد مظفری

انتخابات پشتوانه مملکت

نماینده، ولی فقیه در مازندران

نماینده، ولی فقیه در مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه قشر کارگری از اصل انتخابات حمایت می‌کنند و دیندار و انقلابی هستند قدردانی می‌کنیم، گفت:باید به سمتی برویم که مشکلات جامعه کارگری کمتر و خواسته‌های این قشر برآورده‌ شود.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی امروز در حاشیه دیدار نمایندگان و بازنشستگان جامعه کارگری استان، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و همچنین سالروز شهادت سردار بزرگوار شهید سلیمانی و شهادت سید رضی موسوی اظهار کرد: هیچ قشری نباید حق و حقوقش نادیده گرفته شود، تامین معاش یک خانواده حق مسلم آن خانواده است، البته اختیار امور در مقیاس استان و شهرستان نیست و در مقیاس کشوری است.

امام جمعه ساری گفت: باید تشکل کارگری در راس ارتباط با مجلس، رئیس جمهور و وزرا باشد و این مشکلات را پیگیری کنند که حل شود؛ البته ما هم در سطح استان می‌توانیم با مسئولان بنشینیم حرف‌های کارگران را گوش دهیم و به سطوح بالاتر منتقل کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار دریافت مطالبات کارگران به‌صورت مکتوب شد و بیان کرد: ما هم در کنار شما هستیم در خطبه‌ها هم بیان می‌کنیم، باید به سمتی برویم که مشکلات جامعه کارگری کمتر و خواسته‌ها برآورده‌تر شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: از اینکه قشر کارگری از اصل انتخابات حمایت می‌کنند و دیندار و انقلابی هستند قدردانی می‌کنیم.

محمدی‌لائینی بیان کرد: انتخابات باید پشتوانه مملکت و بازدارنده باشد، ضریب امنیت با حضور حداکثری مردم در انتخابات بالا می‌رود از این موضوع که نشانه معرفت، فداکاری و وفاداری شماست تشکر می‌کنیم، از این رو همه باید دست به دست هم بدهیم تا هم برای انتخابات مهم خبرگان و مجلس مشارکت حداکثری شکل بگیرد.

خروج از نسخه موبایل