نماد سایت دکتر احمد مظفری

انتخابات مظهر جمهوریت نظام اسلامی

انتخابات با شکوه

انتخابات با شکوه

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) نماینده ولی فقیه در مازندران: انتخابات مظهر جمهوریت نظام اسلامی است
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به برگزاری انتخابات متعدد در کشورمان گفت که انتخابات مظهر جمهوریت و حاکمیت مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری افزود: در شرایطی که دشمنان در تلاشند با بسیج امکانات، مردم را از اصل نظام و همچنین شرکت در انتخابات دلسرد کنند، باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی، زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی را فردهم کنیم.

وی اظهار داشت : مشارکت حداکثری در انتخابات برای نظام مهم است چرا که دل رهبر و امام زمان (عج) را شاد می کند و ایران قوی شکل می‌گیرد.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: بی شک مردم مومن و متدین ایران اسلامی با شرکت گسترده در انتخابات پیش رو، علاوه بر ختثی کردن دسایس سازمان یافته دشمنان، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب ثبت و ضبط خواهند کرد.

وی با اشاره به درپیش بودن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: خدای بزرگ در قرآن به ما دستور داده به یاد نعمت‌های او بوده و خوبی‌ها را فراموش نکنیم، انسان گاهی محبت ها را فراموش می‌کند و تلخی را همیشه یاد دارد، درجای دیگر هم فرموده که یوم الله ها را فراموش نکنید چرا که تحول در جامعه ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: ۲۲ بهمن یوم‌الله عظیمی است که رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله‌ که دست نشانده و ذلیل غرب بود و شوکت و عزت اسلامی ایرانی را از بین برده بود، سرنگون شد.

آیت الله لائینی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به همت امام راحل و با حضور این ملت در تاریخ معاصر پیروز شد، چرا که اینها در این دوران یکدیگر را پیدا کردند و این همزمانی خودش توفیق و لطف الهی بود.

وی ایام الله دهه فجر را فرصتی ارزشمند برای بیان دستاوردهای نظام بعنوان کرد و گفت که مسئولان باید با جهاد تبیین، خدمات ارزنده نظام را برای مردم بازگو کنند.

امام جمعه ساری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سفرهای شهرستانی استاندار مازندران افزود: مسئولان باید وعده‌های تحقق یافته در سفرهای شهرستانی استاندار را به مردم بازگو کنند.

وی ادامه داد: اینکه چه مقدار از مصوبات سفر رئیس جمهور انجام شده را باید بدانیم و به سمع و نظر مردم نیز برسانیم و برای تحقق این مهم باید جهاد تبیین صورت گیرد.

آیت الله لائینی گفت: مسئولان باید وعده هایی که به مردم می دهند عمل کنند و در غیر این صورت مردم ناامید می شوند و مسئولان راردروغگو خطاب می کنند که این زیبنده نظام اسلامی نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران: انتخابات مظهر جمهوریت نظام اسلامی است
خطیب جمعه ساری گفت: طرح هایی که در دهه فجر افتتاح می شود باید در قالب تابلو در ابتدای هر روستا نصب شود تا مردم ببینند و بدانند که چه کارهایی انجام شده و تشویق شوند.

آیت الله محمدی لائینی بیان کرد: در بحث دانش‌بنیان شدن کشاورزی واقعا مشکل داریم، در بخش برنج، مرغ، دام، مرکبات، کشاورزی و غیره مشکل داریم، افزایش قیمت نهاده‌ها همچون جو و این مسائل فاجعه است.

وی افزود: امیدواریم چند صباحی که در میز خدمت نشسته ایم نه خودمان را ببازیم و نه خدمت به مردم را فراموش کنیم لحظه لحظه از خدمت شما ثواب است،

خروج از نسخه موبایل