نماد سایت دکتر احمد مظفری

افزایش۴۰ درصدی وصول درآمدهای عمومی مازندران

درآمدهای مالیاتی استان مازندران

درآمدهای مالیاتی استان مازندران

سایت دکتر احمد مظفری : مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از رشد ۴۰.۳۱ درصدی وصول درآمدهای عمومی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

سیداسماعیل هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، میزان وصول درآمدهای عمومی مازندران در هشت ماهه سالجاری را ۶۰ هزار و ۲۸۴ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان از محل درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم و سایر درآمدها وصول شده است که نسبت به هشت دوازدهم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۸۸.۵ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۴۰.۳۱ درصد رشد را نشان می دهد.

دبیر ستاد درآمد مازندران خاطرنشان کرد: وصولی درآمدهای مالیاتی استان شامل مالیات های مستقیم و غیرمستقیم در هشت ماهه سالجاری به ۵۵ هزار و ۵۰۲ میلیارد ریال رسیده است که این میزان نسبت به هشت دوازدهم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۸۴.۶ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز معادل ۴۰.۴ درصد رشد داشته است.

سید اسماعیل هاشمی

هاشمی بیان کرد: همچنین در هشت ماهه سال جاری، چهار هزار و ۷۸۲ میلیارد ریال نیز از محل سایر درآمدها در مازندران وصول شد که این میزان نیز نسبت به هشت دوازدهم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۱۴۰ درصد تحقق یافت و نسبت به مدت مشابه پارسال نیز ۳۸.۷ درصد رشد داشته است.

خروج از نسخه موبایل