نماد سایت دکتر احمد مظفری

افتتاح بیش ازپنج هزار میلیارد ریال طرح محرومیت زدایی در مازندران

سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا

سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۲۹ طرح عمرانی محرومیت زدایی با سرمایه گذاری پنج هزارو ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سیاوش مسلمی روز سه شنبه در نشست خبری با اظهار این که طرح ها در حوزه راه روستایی، آب رسانی، برق رسانی، ساخت پل روستایی و خانه مسکن محرومان است، افزود: ۱۳ طرح راه روستایی با ۸۱ میلیارد ریال و بهره برداری از ۶ طرح آب رسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال از طرح های عمرانی محرومیت زدایی است.

وی ادامه داد: همزمان با گرامیداشت دهه فجر امسال ۲ طرح دیواره حفاظتی و چهار طرح لایروبی رودخانه در قالب طرح های حوادث غیر مترقبه مازندران افتتاح می شود.

وی از افتتاح هفت طرح جاده بین مزارع با ۵۲ میلیارد ریال و اجرای طرح فیبرنوری با ۳۸ میلیارد ریال در قالب هفت سایت ارتباطی در مناطق مازندران خبر داد و گفت:‌تحویل کلید ۳۰ خانه محروم و ساماندهی ۲۵ مزار شهدا از دیگر طرح های آماده افتتاح دهه فجر استان است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران اضافه کرد: در بخش تولید، اشتغالزایی و کارآفرینی نیز ۷۰ طرح اقتصاد مقاومتی با ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

سردار مسلمی با ذکر این نکته که سپاه کربلا مازندران در سال جاری از محل تبصره ۱۸ با اعتبار حدود سه هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره اشتغالزایی به چهار هزار و ۶۹۵ نفر پرداخت کرده است، گفت:‌ طبق آمار رسمی از زمان آغاز به کار بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران تا کنون چهار هزار و ۴۵۰ طرح های محرومیت زدایی با سرمایه گذاری ۲۲هزارو ۸۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر ۲هزارو ۷۹۵ طرح عمرانی محرومیت زدایی با اعتبار ۳۳هزارو ۲۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف مازندران در دست اجرا است.

مسلمی با اشاره به این که امروز دشمن صحنه به صحنه مسایل سیاسی و اجتماعی مردم ایران را رصد می کند تا حضور آنان را در جامعه را کم رنگ و حضور اعتراضی را پر رنگ کند، توضیح داد: در این شرایط نقش رسانه‌ها نسبت به دلدادگی مردم به انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم و اساسی است.

وی با بیان این که ۵۴ عنوان برنامه در قالب ۱۱هزارو ۶۶۹ برنامه اجرایی از سوی ۲۲قشر در بسیج مازندران در دهه فجر استان تهیه و آماده اجرا شده است، ادامه داد:‌دشمن با تکنیک های رسانه ای به ویژه شایعه پراکنی علیه آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی فعالیت می کند که باز نقش رسانه های وفادار به نظام بسیار مهم است.

وی ترویج وحدت ملی با نمایش اتحاد را محور برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: روشنگری نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته از رویکرد های برنامه‌های دهه فجر امسال است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران پشتیبانی از حق و حقوق کشور های مسلمان و همسایه را از دیگر اهداف برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در مازندران عنوان کرد و ادامه داد:‌ گفتمان امامین انقلاب اسلامی سر لوحه برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است و سپاه خود را برای انقلاب و اهداف مردم هزینه می کند ولی برای افراد به هیچ عنوان هزینه نمی کند.

مسلمی با ذکر این نکته که از منویات امامین انقلاب اسلامی در برنامه‌های دهه فجر امسال بهره گیری شده است، گفت: ترویج و تقویت هویت ملی، تشویق به مشارکت فعال زنان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، تبیین انقلاب اسلامی و روشنگری مقابل دسیسه های دشمنان علیه نظام، مردمی و بومی سازی از رویکرد های برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر است.

وی بهره گیری از جوانان، ارتباط عمیق با ارزش های مذهبی و اعیاد اسلامی، گفتمان ارزش های انقلاب اسلامی، ایران و انقلاب قوی، ایجاد فضای آگاهی افزایی برای حضور حداکثری و پرشور در صندوق های رای و ترویج نقش زنان در حفظ و تداوم ارزش های انقلاب اسلامی را از راهبرد های برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

وی با اشاره به این که ایجاد ناامیدی و یاس بین جوانان و نوجوانان از برنامه های دشمنان است که باید این دسیسه را از بین ببریم، گفت: اجرای ۲۲۶ سرود خیابانی، ۴۲۷ مراسم بزرگداشت شهدا، یکهزارو ۲۷۰ جشنواره مسابقات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ۲۵۵ برنامه فرهنگی، تولید ۵۶۰ برنامه فرهنگی با محوریت آواهای بومی محلی و ایجاد ۲۵۸ میز خدمت اجتماعی، فرهنگی، هنری و اقتصادی و اجرای ۴۵۵ برنامه قرآنی از برنامه های دهه فجر سپاه مازندران است.

خروج از نسخه موبایل