کد خبر : 3034
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

اختصاص۵۶ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری میاندورود

اختصاص۵۶ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری میاندورود

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) ۵۶ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری میاندورود اختصاص یافتمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: همزمان با سفر شهرستانی استاندار، ۵۶ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهرستان میاندورود اختصاص یافت. احسان آهنگر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با

سایت دکتر احمد مظفری : (amozafari.ir ) ۵۶ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری میاندورود اختصاص یافت
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: همزمان با سفر شهرستانی استاندار، ۵۶ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهرستان میاندورود اختصاص یافت.

احسان آهنگر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با دستور استاندار مازندران برای تکمیل سالن اصلی این مجتمع و نهایی شدن طرح در سال آینده، مبلغ ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شد.

در نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران که ۲۵ دی ماه جاری برگزار شد، بازدید از طرح های عمرانی شهرستان، برپایی جلسه با نمایندگان اقشار برای بیان دیدگاه و مشکلات مردم، بررسی عملکرد ادارات و شناسایی نقاط ضعف و قوت، جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی، بررسی فعالیت اقتصادی با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و برگزاری شورای اداری برنامه ریزی شده بود.

در این سفر علاوه بر شناسایی نظام مسایل روستاها، مصوبات نیز در جلسات شورای اداری تصویب رسید. میاندورود زمستان سال ۱۳۸۹ به شهرستان ارتقاء یافت و از ساری جدا شد. شهرستان میاندورود، به مرکزیت شهر سورک حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان میاندورود دارای ۲ بخش مرکزی و گهرباران است. بخش مرکزی به مرکزیت شهر سورک سه دهستان به نام های کوهدشت شرقی، میاندورود بزرگ و کوهدشت غربی و بخش گهرباران به مرکزیت طبقده هم ۲ دهستان به نام های گهرباران شمالی و گهرباران جنوبی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.